rodos1804Σε άμεση προτεραιότητα θέτει ο νέος περιφερειάρχης τη δημιουργία συμβουλίου διαχείρισης κρίσεων υπό το βάρος και των τελευταίων γεγονότων με τα παράπονα τουριστών που σημειώθηκαν για ξενοδοχείο του νησιού.

Ο κ. Χατζημάρκος που είχε χτες συνάντηση με τον πρόεδρο της ένωσης ξενοδόχων Ρόδου και μέλη της διοίκησής της, συζήτησε διεξοδικά μαζί τους το θέμα, και μάλιστα η σύσταση του συμβουλίου τοποθετείται μέσα στο Σεπτέμβριο.

Στη χτεσινή συνάντηση κυριάρχησε και το θέμα της ακόμα μεγαλύτερης στροφής στο διαδίκτυο και τις νέες τεχνολογίες ώστε να ανταποκριθούμε στις σύγχρονες απαιτήσεις της τουριστικής βιομηχανίας, ενώ προαναγγέλθηκε και διεξαγωγή έρευνας σε τουρίστες δέκα σημαντικών αγορών της Ρόδου. Παράλληλα όπως έγινε γνωστό η περιφέρεια θα έχει παρουσία σε λιγότερες εκθέσεις προκειμένου τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν να διατεθούν για την υλοποίηση αποτελεσματικότερων δράσεων.

Αμέσως μετά τη συνάντηση στην οποία παραβρέθηκε και ο χωρικός αντιπεριφερειάρχης Χαράλαμπος Κόκκινος ο κ. Χατζημάρκος δήλωσε τα εξής: «Ο τουρισμός είναι πηγή ελπίδας, και άμεση προτεραιότητα. Η πρώτη συνάντηση εργασίας σαν περιφερειακή αρχή με φορέα της αγοράς είναι με το φορέα που έχει την ευθύνη εκπροσώπησης και διαχείρισης του μεγαλύτερου κομματιού που έχει να κάνει με τον τουρισμό μας.

Άμεσα προχωράμε σε αποφάσεις κινούμενοι ταχύτατα προς το μέλλον, προσπαθώντας να καλύψουμε το έδαφος που έχουμε χάσει γιατί η παγκόσμια τουριστική βιομηχανία τρέχει με πολύ γοργούς ρυθμούς τις τάσεις της οποίας πρέπει ναν προλάβουμε και με ένα σύγχρονο και έξυπνο τρόπο να έχουμε το παρών μέσα σε αυτή τη μεγάλη βιομηχανία στην οποία ήδη έχουμε πετύχει ως περιοχή να κατακτήσουμε μία αξιοζήλευτη θέση.

Με την ΕΞΡ συνεργαζόμαστε, συναποφασίζουμε πλέον, και αυτή είναι η στροφή και στη λειτουργία και στην αντίληψή μας με πρώτες κοινές αποφάσεις από τη σημερινή μας συνάντηση τη στροφή στο διαδίκτυο που δυστυχώς δεν έχει επιτευχθεί στο βαθμό που θα θέλαμε και με τα αποτελέσματα που θα θέλαμε, την άμεση λόγω των γεγονότων που είχαμε στη φετινή σαιζόν, την άμεση σύσταση οργάνου διαχείρισης κρίσεων και από κει και πέρα στις τεχνικές λεπτομέρειες εξειδίκευσης του πλάνου μας θα ανακοινωθούν αμέσως μετά τη διενέργεια της πρώτης έρευνας αντιλήψεων στις χώρες από όπου αντλούμε επισκέπτες και στους πελάτες τους ίδιους.

Πηγή :rodiaki.gr