Παρά το διπλασιασμό του αριθμού των επιβατών στα γαλλικά αεροδρόμια το 2022, η κίνηση δεν είχε επιστρέψει στα προ κρίσης επίπεδα του 2019.

Τα γαλλικά αεροδρόμια έχουν βγει από την υγειονομική κρίση, αλλά η ανάκαμψη είναι άνιση ανάλογα με τις πόλεις που εξυπηρετούνται, τους συνδέσμους και τον τύπο των ταξιδιωτών.

Ειδικότερα, τα αεροδρόμια κατέγραψαν τη διέλευση σχεδόν 174 εκατ. επιβατών πέρυσι, δήλωσε η Ένωση Γαλλικών Αεροδρομίων (UAF).

Η κίνηση έχει σχεδόν διπλασιαστεί σε ένα χρόνο, αλλά εξακολουθεί να είναι 18,8% χαμηλότερη από ό,τι το 2019, το τελευταίο πλήρες έτος πριν από την πανδημία, που χώριζε την κίνηση κατά τρεις.

Προς το παρόν, τα αεροδρόμια της Γαλλίας έχουν ανακτήσει μόνο το επίπεδο κίνησης του 2013. Και το 2023 δεν θα είναι ακόμη η χρονιά επιστροφής στους όγκους πριν από την κρίση, σύμφωνα με την UAF, η οποία το βλέπει να τελειώνει με έλλειμμα επιβατών 10% σε σύγκριση με προ κρίσης. -Covid. Μάλιστα, αναμένεται ότι τα επίπεδα πριν από την κρίση θα φτάσουν το 2025.

Ωστόσο, αρκετά αεροδρόμια τα πήγαν ήδη καλύτερα το 2022, ιδίως το Μποβέ, το οποίο, με 15,8% περισσότερη κίνηση από τρία χρόνια νωρίτερα, έχει επωφεληθεί από το διευρυμένο πρόγραμμα της ιρλανδικής αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους Ryanair που λειτουργεί την κύρια βάση της εκεί.

Το Κλέμοντα-Φέραντ έχει έλλειμμα 56,3% σε σχέση με την προ κρίσης περίοδο.Το Λυών-Σεντ-Εξυπερί έχει έλλειμμα 27,1%, της Τουλούζης 26,9% και το αεροδρόμιο του Μπορντό 25,9%.