Με αποφασιστικότητα και επινοητικότητα, η Λεμεσός επιδιώκει να κερδίσει τις εντυπώσεις και να αυξήσει το μερίδιό της από την τουριστική πίτα, επιχειρώντας την ηλεκτρονική προβολή υφιστάμενων και νέων προϊόντων, τα οποία είναι δυνατόν να ελκύσουν ακόμα περισσότερο εξειδικευμένο τουρισμό. Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λεμεσού (ΕΤΑΛ) έχει μπει δυναμικά στον χορό και έχει αναλάβει δράση, τόσο για τον εμπλουτισμό και αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της Λεμεσού όσο και της ακόμα μεγαλύτερης προβολής της πόλης και της επαρχίας.

Όπως ανέφερε σε δηλώσεις της η διευθύντρια της ΕΤΑΛ, Μαρία Στυλιανού Μιχαηλίδου, «η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Λεμεσού, ως ο επίσημος τουριστικός φορέας της Λεμεσού, εντείνει τις προσπάθειές της με στόχο η Λεμεσός να καθιερωθεί ως τουριστικός προορισμός ποιότητας για όλο τον χρόνο με ποικίλες δραστηριότητες και συνθήκες που να ικανοποιούν τον κάθε επισκέπτη».

Στο πρόγραμμα μάρκετινγκ, η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Λεμεσού στοχεύει στην προώθηση της Λεμεσού κατά κύριο λόγο μέσω του διαδικτύου. Ο σύγχρονος επισκέπτης ξεκινάει το ταξίδι του με την αναζήτηση στο διαδίκτυο. Ψάχνει να βρει έναν τουριστικό προορισμό που είναι μοναδικός για αυτόν. Επιλέγει τον προορισμό σύμφωνα με δικούς του προσωπικούς λόγους και περνάει ώρες στο διαδίκτυο διαβάζοντας κριτικές άλλων ταξιδιωτών, προτάσεις τουριστικών πρακτόρων, βλέπει φωτογραφίες και βίντεο, πριν επιλέξει.

Όπως επεσήμανε η κ. Στυλιανού, η Εταιρεία αναβαθμίζει και ενισχύει την παρουσία της στον τομέα του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ με δράσεις οι οποίες θα εμπνεύσουν και θα προσελκύσουν τον επισκέπτη. Η διαδικτυακή προβολή δεν στηρίζεται πλέον μόνο στην ενημερωτική ιστοσελίδα και τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Γίνεται σε βάθος ανάλυση των αντιδράσεων των επισκεπτών, σύγκριση με άλλους προορισμούς, συγκεντρώνονται πληροφορίες για το προφίλ του κάθε επισκέπτη και υπάρχει εξειδίκευση στον σχεδιασμό μιας πιο αποδοτικής διαδικτυακής καμπάνιας αναλόγως. Ενδεικτικά, οι δράσεις της Εταιρείας για το 2018 έχουν ως σκοπό να καλύψουν τον επισκέπτη και στα τρία στάδια του ταξιδιού του στη Λεμεσό. Πρώτα στην απόφαση και σχεδιασμό του ταξιδιού, στη συνέχεια κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, και τέλος μετά το ταξίδι.

Για την πρώτη φάση, «επιλογής της Λεμεσού», προγραμματίζεται η δημιουργία τριών θεματικών βίντεο εικονικής πραγματικότητας – 360 μοιρών, ώστε να δελεαστεί ο επισκέπτης, παρουσιάζοντας την πόλη με τον πλέον σύγχρονο και καινοτόμο τεχνολογικά τρόπο, με τη χρήση της μάσκας εικονικής πραγματικότητας, σαν να βρίσκεται ο επισκέπτης στο κάθε σημείο που έχει επιλέξει. Με δυνατότητα να «περπατήσει» στην παραλία της Λεμεσού, να επισκεφτεί τους εσωτερικούς χώρους του κάστρου ή να προσεγγίσει τη μαρίνα της Λεμεσού μέσα από ένα σκάφος.

Παράλληλα, με καμπάνιες στο Facebook και στο Google θα ανακαλύψουν το προφίλ των επιθυμητών επισκεπτών για τη Λεμεσό. Η Εταιρεία ορίζει τις χώρες-πηγές τουρισμού, την πόλη, τα δημογραφικά στοιχεία και το προφίλ των επισκεπτών τους οποίους επιθυμεί να προσελκύσει και αυτούς προσεγγίζει.

Επιπρόσθετα, θα δίνεται η ευκαιρία σε ξένους δημοσιογράφους, τουριστικούς πράκτορες και bloggers να συμμετέχουν σε ένα ηλεκτρονικό – διαδραστικό παιχνίδι e-learning, ώστε να γνωρίσουν τη Λεμεσό. Μια ηλεκτρονική εικονική εκπαίδευση, μέσα από βίντεο, παιχνίδια στον χάρτη της Λεμεσού, με θεματικές ενότητες και χρήσιμες πληροφορίες, όπου θα προβάλλεται ο προορισμός με έναν καινοτόμο τρόπο στα μάτια των ανθρώπων.

Κατά τη δεύτερη φάση, «στη διάρκεια του ταξιδιού» στη Λεμεσό, ο επισκέπτης θα έχει τη δυνατότητα να πλοηγηθεί σε πραγματικό χρόνο μέσα από τις εφαρμογές κινητού τη στιγμή που βρίσκεται σε οποιαδήποτε περιοχή της Λεμεσού. Πρώτα απ’ όλα να μάθει πώς θα μετακινηθεί στην πόλη με τα δημόσια μέσα μεταφοράς, με ποδήλατο ή με τα πόδια, βάσει γεω-εντοπισμού της κινητής συσκευής του ώστε να δημιουργήσει τις δικές του διαδρομές.

Επίσης, σε άλλη εφαρμογή, θα του δοθεί η ευκαιρία να ανακαλύψει τις δραστηριότητες που μπορεί να έχει στην περιοχή μέσα από τις εμπειρίες άλλων ταξιδιωτών που επισκέφτηκαν τη Λεμεσό. Από μια γαστρονομική εμπειρία στην κυπριακή κουζίνα μέχρι ειδικές διαδρομές περιήγησης στην ευρύτερη περιοχή Λεμεσού και στο Τρόοδος ή θαλάσσια σπορ στα δεκάδες χιλιόμετρα ακτογραμμής.

Όπως ανέφερε η κ. Στυλιανού, οι ταξιδιώτες αναζητούν την εμπειρία στο ταξίδι και αυτό θα τους προσφέρεται, εμπειρία για όλες τις προτιμήσεις, μέσα από τα μάτια άλλων ταξιδιωτών. Βάσει ερευνών το 97,7% των ταξιδιωτών οι οποίοι είναι χρήστες των νέων τεχνολογιών διαβάζει και εμπιστεύεται προτάσεις και κριτικές από άλλους ταξιδιώτες για τον προορισμό που επισκέπτεται.

Συλλογή πληροφοριών και αξιολόγηση

Παράλληλα, με τη χρήση «social Wi-Fi» θα προσφερθεί στους επισκέπτες σε πολλά σημεία της πόλης δωρεάν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Με τον τρόπο αυτό, συλλέγουμε πληροφορίες για τους χρήστες/ επισκέπτες, παρακολουθούμε τους επισκέπτες όσον αφορά στις προτιμήσεις τους, τις τάσεις, προτείνοντάς τους σε πραγματικό χρόνο εκδηλώσεις και δρώμενα για εμπλουτισμό της τουριστικής εμπειρίας και δίνοντάς τους απευθείας πρόσβαση στις προαναφερόμενες εφαρμογές. Το πιο σημαντικό είναι ότι καταγράφουμε το προφίλ τους, έχουμε τα στοιχεία επικοινωνίας για μελλοντικές εκστρατείες και αυξάνουμε το ενδιαφέρον στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης της Λεμεσού.

Στην τρίτη φάση, «εφόσον ο επισκέπτης αναχωρήσει» από τη Λεμεσό, οργανώνονται μια σειρά από δράσεις στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης για ενθάρρυνση των ταξιδιωτών να μοιραστούν τις εμπειρίες και αναμνήσεις τους στο διαδίκτυο επηρεάζοντας θετικά τους φίλους τους. Οι δράσεις στοχεύουν στην επαναπροσέλκυση των τουριστών αυτών και την προώθηση της Λεμεσού μέσα από τις πραγματικές εμπειρίες του επισκέπτη, κάνοντάς τους έτσι πρεσβευτές.

Πηγή : Ο Φιλελεύθερος