Τις στρατηγικές κατευθύνσεις της νέας διοίκησης του ΕΟΤ για την προστασία και την ενίσχυση της θετικής εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό, περιέγραψε η Πρόεδρος του ΕΟΤ,  Άντζελα Γκερέκου κατά την πρώτη συνεδρίαση του νέου Δ.Σ, παρουσία του νέου Γενικού Γραμματέα ΕΟΤ, Δημήτρη Φραγκάκη.

Η Πρόεδρος έθεσε ως άμεση προτεραιότητα της νέας Διοίκησης σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, την ανακήρυξη του έτους 2020 ως «Έτος Ελληνικού Τουρισμού» με αφορμή την επέτειο 70 χρόνων από την ίδρυση του ΕΟΤ.

Oι τρείς άξονες στους οποίους βασίζεται η «ενιαία ατζέντα» προβολής της Ελλάδας

  • Αειφόρος ανάπτυξη
  • Καινοτόμες τεχνολογικές δυνατότητες
  • Εξειδίκευση ανά Περιφέρεια

Πως θα αυξήσει ο ΕΟΤ τα έσοδα ανά επισκέπτη

  • Με τη διαμόρφωση σύγχρονων τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών και την μεθοδική προβολή τους για καλύτερα και μετρήσιμα αποτελέσματα.
  • Με την ενίσχυση και προβολή και των 13 Περιφερειών, στην προώθηση του θεματικού τουρισμού, και συνολικά της Ελλάδας ως τόπου διοργάνωσης μεγάλων πολιτιστικών, αθλητικών, κοινωνικών γεγονότων διεθνούς χαρακτήρα.
  • Με τη δημιουργία μίας ανταγωνιστικής τουριστικής πρότασης διεθνώς, με σεβασμό στο περιβάλλον.

Η Πρόεδρος υπογράμμισε ότι σε αυτή την προσπάθεια ο ΕΟΤ θέλει κοντά τους πολίτες και τις επιχειρήσεις με τις προτάσεις και τις δημιουργίες τους, ώστε μαζί με πρόσωπα διεθνούς κύρους να συμβάλλει στην αποτελεσματικότερη προώθηση του ελληνικού τουρισμού και την ενίσχυση της οικονομίας με διαφάνεια και μεθοδικότητα.