Αδιάφοροι απέναντι στα γνωστά ξενοδοχειακά bradns δηλώνουν οι millennials ταξιδιώτες, οι οποίοι επιλέγουν boutique ξενοδοχεία για τη διαμονή τους, σύμφωνα με δημοσκόπηση που διεξήγαγε το online περιοδικό Smart Travel Asia.

Ειδικότερα, οι millennials ταξιδιώτες εμφανίοζονται πιο τολμηροί και λιγότερο πιστοί στις γνωστές ξενοδοχειακές μάρκες όταν κάνουν διακοπές στην Ασία.

Η δημοσκόπηση 2018 Best in the Travel, προσφέρει πληροφορίες σχετικά με τις τάσεις ταξιδιών και τις προτιμήσεις στα ξενοδοχειακά brands μεταξύ των ταξιδιωτών που πραγματοποιούν κατά μέσο όρο 14 ταξίδια με αεροπλάνο στην Ασία. Σημειώνεται ότι η φετινή είναι η 14η χρονιά έρευνας των ταξιδιωτών και διεξήχθη το Μάιο και Ιούνιο με 52 χιλιάδες συμμετέχοντες.

Η διαφορά στην επιλογή ξενοδοχείων ήταν ιδιαίτερα εμφανής μεταξύ των νέων και μεγαλύτερης ηλικίας ταξιδιωτών σε όλες τις κατηγορίες καταλυμάτων, ακόμα και μεταξύ όσων συμμετείχαν για πρώτη φορά στην έρευνα και προέρχονταν από την Κίνα, Ινδία, Μέση Ανατολή, Βιετνάμ, Ρωσία και Φιλιππίνες.

Οι νέοι ταξιδιώτες και τα boutique ξενοδοχεία

Η δημοσκόπηση κατέδειξε ότι οι νεαροί ταξιδιώτες μεταξύ 25 και 35 ετών, οι οποίοι αποτελούν το 34% των συμμετεχόντων, αδιαφορούν όλο και περισσότερο για τα ξενοδοχειακά brands. Οι συγκεκριμένοι δείχνουν την προτίμησή τους σε μικρά boutique ξενοδοχεία τα οποία έχουν ισχυρή παρουσία στα social media.

Αυτά τα μικρότερα ξενοδοχειακά brands έχουν μεγάλη απήχηση μεταξύ όσων επιλέγουν online τη διαμονή τους, ενώ οι μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες είναι λιγότερο δημοφιλείς είτε λόγο τιμής είτε λόγο της γενικότερης παρουσίασής τους. Ωστόσο, οι νεότεροι ταξιδιώτες είναι πιο παρορμητικοί και τείνουν να αλλάζουν πολύ εύκολα τις προτιμήσεις τους..

Οι μεγαλύτερης ηλικίας ταξιδιώτες, μεταξύ 50 και 60 ετών, οι οποίοι αποτελούν το 24% των ατόμων που συμμετείχαν στην έρευνα, τείνουν να επιλέγουν κλασσικά ξενοδοχειακά καταλύματα όπου η παροχή υπηρεσιών είναι δεδομένη.

Τέλος, οι 65 ετών και άνω ταξιδιώτες  (14%του δείγματος), φαίνεται να απολαμβάνουν τα καινούργια boutique ξενοδοχεία και συχνά επιλέγουν τη διαμονή τους με βάση την προσφερόμενη τιμή. Απαιτούν την ποικιλία στις παροχές και αναζητούν τις τοπικές εμπειρίες αντί της πολυτέλειας παρόλο που εξακολουθούν αν θέλουν να διαμείνουν σε ξενοδοχεία υψηλής ποιότητας.