Ανοδική πορεία ακολουθούν οι πτήσεις στα αεροδρόμια της Νέας Αγχιάλου και της Σκιάθου, που βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος λόγω της θερινής σεζόν, η οποία επί της ουσίας έχει ανοίξει αυλαία. Περισσότεροι από 3.000 ξένοι τουρίστες αφίχθησαν μόνο την περασμένη Πέμπτη στο αεροδρόμιο της Σκιάθου. Την ίδια ώρα, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται η έναρξη των πτήσεων της Easy Jet στις 27 Ιουνίου στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου. Πτήσεις που θα συνδέσουν την κεντρική Ελλάδα με το Λονδίνο.
Με δήλωσή του ο Κώστας Ευσταθίου, αερολιμενάρχης στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου, υπογράμμισε ότι οι πληρότητες των τσάρτερ είναι υψηλές, υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον από Βολιώτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν αντίστοιχα στο εξωτερικό και παράλληλα αρκετοί έχουν το βλέμμα στραμμένο και προς την αεροπορική εταιρεία Easy Jet, που επιτέλους ανοίγει τον κύκλο των πτήσεων από το εξωτερικό προς το αεροδρόμιο της Κεντρικής Ελλάδος.
Τα δεδομένα που υπάρχουν είναι ενθαρρυντικά, σύμφωνα με την εκτίμηση του κ. Ευσταθίου, ο οποίος σημειώνει, ωστόσο, ότι είναι νωρίς για να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα. Ωστόσο, η γενική αίσθηση είναι ότι η αύξηση των αφίξεων θα φτάσει στο 30%.
Οι πτήσεις της Easy Jet θα πραγματοποιούνται κάθε Τετάρτη και Παρασκευή στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου, με αφετηρία το Γκάτγουικ του Λονδίνου και υψηλά ποσοστά πληρότητας σε επίπεδο Αγγλων επιβατών. Μετά την άφιξη, οι πτήσεις θα γίνονται την ίδια ημέρα αντίστροφα, δηλαδή από Βόλο προς Λονδίνο.
Όσον αφορά τη συγκεκριμένη εταιρεία, οι πτήσεις της Τετάρτης θα διαρκέσουν μέχρι την 29η Αυγούστου, και του Σαββάτου μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου.
Στη Σκιάθο
Ευοίωνα είναι τα δεδομένα και για το αεροδρόμιο της Σκιάθου, που ανεβάζει στροφές και πτήσεις με την προοπτική να φτάσει τις 36 ημερησίως στην κορύφωση της θερινής σεζόν.
Την Πέμπτη, ειδικότερα, προσγειώθηκαν 15 πτήσεις εξωτερικού και μια εσωτερικού στο αεροδρόμιο της Σκιάθου, ενώ ενισχύεται η άποψη που έχει εκφραστεί από ειδικούς, ότι θα σημειωθεί μονοψήφια αύξηση στη φετινή αεροπορική κίνηση από το εξωτερικό.
Όπως ανέφερε ο airport manager Στέφανος Παπαδόπουλος, η μονοψήφια αύξηση της τάξης του 4 έως 7% είναι υγιής. «Λογικά, πρέπει να έχουμε κάθε χρόνο μεγαλύτερη κίνηση όσον αφορά τις αφίξεις. Ο Δήμος Σκιάθου κάνει πολύ σοβαρή προσπάθεια για να αναπτυχθεί τουριστικά η Σκιάθος, και πιστεύω ότι του χρόνου θα είμαστε καλύτερα και θα καταφέρουμε να επιμηκύνουμε τη σεζόν», είπε.
Καμπάνια με προσωπικότητες
Προσωπικότητες με διεθνή ακτινοβολία, όπως ο Ντε Κίρικο και ο Θεόφιλος, κυριαρχούν στην καμπάνια προβολής του Βόλου, της Μαγνησίας αλλά της Θεσσαλίας, που προγραμματίζεται για τη διετία 2018-2019 από την Περιφέρεια Θεσσαλίας, σε συνεργασία με τοπικούς φορείς και παράλληλη αξιοποίηση της νέας τεχνολογίας, όπως οι εφαρμογές στο smart phone.
Η σχεδιαζόμενη καμπάνια τουριστικής προβολής με προμετωπίδες μεγάλες προσωπικότητες που συνδέθηκαν με τον Βόλο, έχει ευρεία ακτίνα δράσης στη Θεσσαλία, η οποία κατέχει σημειωτέον την 8η θέση πανελλαδικά σε επίπεδο διαμονής τουριστών, σύμφωνα με έρευνα της Τράπεζας της Ελλάδος.
Οι δράσεις που προγραμματίζονται για το 2018-2019 σε σχέση με την προβολή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Μαγνησίας είναι συγκεκριμένες και βασίζονται στους άξονες της καινοτομίας, ανέφερε ο αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλίας Γιάννης Μπουτίνας, αρμόδιος Τουρισμού και Πολιτισμού.
Στο πλαίσιο αυτό καταγράφεται, μεταξύ άλλων, η καμπάνια διεθνούς προβολής της περιοχής με «πρεσβευτές» τον Ντε Κίρικο και τον Θεόφιλο, «οι οποίοι είναι γνωστοί ανά τον κόσμο, αλλά επιχειρούμε να υπενθυμίσουμε τη σύνδεσή τους με τον Βόλο», όπως εξήγησε.
Επίσης προγραμματίζονται δράσεις για την προβολή του Πηλίου και της Μαγνησίας, ευρύτερα, με τη συμμετοχή Ελληνίδας σεφ, αλλά και σεφ από το εξωτερικό με πλήθος διαδικτυακών followers, οι οποίες θα παρασκευάσουν παραδοσιακά πηλιορείτικα εδέσματα.
Οι δράσεις προβολής εκτείνονται σε εύρος διετίας, με τον κ. Μπουτίνα να υπογραμμίζει ότι «θα χρειαστούμε τη βοήθεια και τη συνέργεια των Ενώσεων Ξενοδόχων, των τοπικών φορέων και της πανεπιστημιακής κοινότητας».
Ο ίδιος εκτιμά ότι οι συλλογικές προσπάθειες που έχουν αναπτυχθεί αποδίδουν, αλλά μακροπρόθεσμος στόχος είναι η ανάδειξη της Θεσσαλίας μεταξύ των τριών κορυφαίων προορισμών πανελλαδικά.