Με ένα πρωτότυπο τρόπο η γερμανική αεροπορική εταιρεία Eurowings, αψηφά την κρίση στα αεροπορικά ταξίδια με νέες υπηρεσίες, διασκεδαστικές καμπάνιες και ελκυστικές προσφορές.

Η Eurowings προσφέρει, έκπτωση στα εισιτήρια της εμπνευσμένη από την…θερμοκρασία των προορισμών, που διαφημίζει.

Το ύψος της “έκπτωσης θερμοκρασίας”, υπολογίζεται σύμφωνα με τη μηνιαία μέση θερμοκρασία στην αντίστοιχη χώρα, για την οποία “τρέχει η καμπάνια”.

Ο πρώτος σταθμός για τη νέα προσφορά είναι η Ιταλία. Με το κλίμα της Ιταλίας, να έχει το Σεπτέμβριο μέσο όρο 23,1 βαθμούς Κελσίου, η έκπτωση για κρατήσεις αντιστοιχεί στη μέση θερμοκρασία 23,1%.

Όλοι οι προορισμοί στην Ιταλία στην οποία ταξιδεύει η αεροπορική εταιρεία περιλαμβάνονται στην καμπάνια. Κάλιαρι, Μπάρι, Νάπολη, Βενετία, Λαμέτζια Τέρμε, Μπρίντιζι, Μιλάνο, Ρώμη, Κατάνια, Μπολόνια και Όλμπια.

Η επόμενη χώρα με τη νέα “έκπτωση θερμοκρασίας” έχει ήδη επιλεγεί και θα ανακοινωθεί σύντομα.