Ποσοστό 49% των Αμερικανών που θα πραγματοποιήσουν επαγγελματικά ταξίδια φέτος, σκοπεύει να το μετατρέψει σε ταξίδι bleisure, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Howdy.com.

Το εν λόγω είδος ταξιδιού είναι ένας συνδυασμός «επαγγελματικού ταξιδιού» και «αναψυχής», όπου οι εργαζόμενοι ενσωματώνουν τις διακοπές με την εργασία σε έναν προορισμό της επιλογής τους.

Το 60% των Αμερικανών που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους προτιμούν τα ταξίδια αναψυχής.

Περίπου το 64% των Αμερικανών εργαζομένων αποδίδουν την άνοδο της ευχαρίστησης στη βελτίωση της ισορροπίας μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής, καθώς τα επαγγελματικά ταξίδια ανακάμπτουν μετά τον COVID-19.

Κορυφαία οφέλη από τα ταξίδια bleisure

Παρά το γεγονός ότι μόνο το 30% των εργαζομένων είναι εξοικειωμένοι με τον όρο bleisure, πολλοί ασπάζονται τη συγκεκριμένα έννοια.

Περισσότερα από τα δύο τρίτα των Αμερικανών έλκονταν από θέσεις εργασίας που ενθαρρύνουν την ευχαρίστηση, ενώ πολλοί προτείνουν ότι οι εταιρείες πρέπει να προσφέρουν μια «δωρεάν ημέρα» στα ταξίδια εργασίας για την προώθηση της ψυχαγωγίας.

Παράλληλα, η έρευνα αποκάλυψε ότι περίπου το 75% των ερωτηθέντων θα ήταν περισσότερο διατεθειμένοι να συνεργαστούν με διεθνείς ομάδες, εάν τους παρείχαν αυξημένες ευκαιρίες για ταξίδια αναψυχής.

Ταυτόχρονα, οι εργαζόμενοι δίνουν έμφαση σε πολλά οφέλη των ταξιδιών αναψυχής, συμπεριλαμβανομένης της χαλάρωσης μετά την εργασία, του μειωμένου κόστους διακοπών, του απλοποιημένου προγραμματισμού.

Τα επαγγελματικά ταξίδια ανθούν

Το περασμένο έτος, το 41% των Αμερικανών εργαζομένων πλήρους απασχόλησης ταξίδεψε για εργασία, με το 80% αυτών των ταξιδιών να είναι εγχώρια, το 14% ένας συνδυασμός εγχώριων και διεθνών και το 6% αποκλειστικά διεθνή ταξίδια.

Ποιες γενιές επιλέγουν τα bleisure ταξίδια

Οι Αμερικανοί εργαζόμενοι ταξίδεψαν για επαγγελματικούς λόγους κατά μέσο όρο δύο φορές τον περασμένο χρόνο, σύμφωνα με την έρευνα.

Αυτή η τάση είναι πιο δημοφιλής μεταξύ της Gen Z γενιάς σε ποσοστό 68%. Για τους Millennials το εν λόγω ποσοστό είναι 44%, ενώ για την Gen X γενιά και τους Baby Boomers είναι 48% και 63% αντίστοιχα.