Η Thomas Cook Airlines δρομολογεί μια καινοτόμο νέα καμπάνια μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης, το Takeover My Trip, όπου οι αποφάσεις των διακοπών είναι στα χέρια των οπαδών των κοινωνικών μέσων.

Με στόχο να εμπνεύσει για ταξίδια, παρουσιάζει μια τηλεοπτική σειρά τριών μερών με διάσημους σταρ της μικρής οθόνης που θα αναδείξουν τους προορισμούς μικρών και μεγάλων αποστάσεων της Thomas Cook Airlines.

Η Thomas Cook Airlines θα ζητήσει από τους οπαδούς της στα social media να εμπλακούν με ζωντανές ροές Facebook από τις διακοπές τους.

Η σειρά Takeover My Trip ξεκινά με την διάσημη Samira Mighty, η οποία θα πάει στο νησί της αγάπης, Πάλμα ντε Μαγιόρκα, στις 2 Ιουλίου.
Η Samira θα πετάξει με την Thomas Cook Airlines και θα παραμείνει στην παραλία του Club Cook Palma, ένα από τα ξενοδοχεία του Thomas Cook που προορίζονται για μια νέα γενιά ταξιδιωτών, δροσερό, με μοντέρνο σχεδιασμό και εξαιρετικό φαγητό και ποτό.
Το ταξίδι της Samira θα τονίσει τις εμπειρίες για singles ή ομάδες φίλων.

Δεύτερος στη σειρά είναι ο κωμικός Ben Shires που θα πάει σε μακρινή πτήση στη Νέα Υόρκη στα τέλη Ιουλίου.
Στο Big Apple, ο Ben θα επισημάνει την προσβασιμότητα των διανυκτερεύσεων για πέντε ή λιγότερες διανυκτερεύσεις με το Thomas Cook Airlines, ιδανικό για ζευγάρια, και θα εμπνεύσει τους πελάτες με μια σειρά από εξερευνήσεις σε όλη την πόλη.

Τέλος, κατά τη διάρκεια των σχολικών καλοκαιρινών διακοπών τον Αύγουστο, ο πρώην παρουσιαστής του CBeebies Alex Winters, θα κάνει οικογενειακές διακοπές στην Αττάλεια, παραμένοντας στο Paloma Orendo Resort.
Η Τουρκία είναι ο δεύτερος πιο δημοφιλής προορισμός του Thomas Cook το φετινό καλοκαίρι, ξεπερνώντας την Ελλάδα και την Ισπανία, όπως προσδιορίστηκε στην έκθεση διακοπών του Thomas Cook 2019.
Η Τουρκία αντιπροσωπεύει το ένα τέταρτο όλων των κρατήσεων μόνο για πτήσεις Thomas Cook Airlines αυτό το καλοκαίρι.

“Δεν μπορούμε να περιμένουμε να δοκιμάσουμε κάτι καινοτόμο που θέτει τους πελάτες μας στην καρδιά των βασικών αποφάσεων που λαμβάνονται όταν ταξιδεύουν για διακοπές, τόνισε η Claire Hoang, επικεφαλής της κοινωνικής μέσων μαζικής ενημέρωσης στην Thomas Cook Airlines.
Είναι διαδραστικό και διασκεδαστικό, μέσω των κοινωνικών μας οπαδών. Θα χρησιμοποιήσουμε τις ιστορίες του Facebook Live και του Instagram, ώστε να αισθάνονται οι οπαδοί μας σαν να είναι πραγματικά ένα βασικό κομμάτι του τι συμβαίνει καθημερινά. Κάθε ταξίδι θα γίνει μια ταινία μικρού μήκους, ώστε οι πελάτες μας να μπορούν να δουν τι γίνεται πίσω από τις σκηνές. “