Σε μια πολυσέλιδη ανοιχτή επιστολή, 20 μέλη και εκπρόσωποι των διοικητικών συμβουλίων, διευθύνοντες σύμβουλοι, πρόεδροι του εποπτικού και άλλων συμβουλίων από 12 οργανώσεις ταξιδιωτικών γραφείων ζητούν από τη γερμανική κυβέρνηση να στηρίξει σημαντικά και άμεσα τις γερμανικές ταξιδιωτικές πωλήσεις που παραμένουν στατικές ενόψει της εξαιρετικά τεταμένης κατάστασης.

Για αυτό το σκοπό, αναφέρουν, πρέπει να επινοηθεί ένα ανεξάρτητο μοντέλο διάσωσης που να υπερβαίνει τα γενικά μέτρα ασφαλείας που έχουν παρθεί ως τώρα.

Οι υπογράφοντες προτρέπουν την έκδοση και χρήση κουπονιών που να υποστηρίζονται από την κυβέρνηση ως λύση για την παροχή προσωρινής στήριξης ρευστότητας, καθώς και ένα ταμείο κρατικής ενίσχυσης ως μεσοπρόθεσμη προστασία της βιομηχανίας.

Η επιστολή απευθύνεται στον Υπουργό Οικονομικών Peter Altmaier, τον Υπουργό Εργασίας Hubertus Heil, τον Υπουργό Οικονομικών Olaf Scholz, τον Υπουργό Εξωτερικών Heiko Maas και τον Wolfgang Schäuble, τον Πρόεδρο της Γερμανικής Ομοσπονδίας. Εστάλη σε όλα τα κυρίως και αναπληρωματικά μέλη της Επιτροπής Τουρισμού του Bundestag.

Οι υπογράφοντες προέρχονται από τις συνεργασίες συστημάτων franchise και ταξιδιωτικών πρακτορείων Alltours Reisecenter, Best-Reisen, Derpart, Deutscher Reisering, Erfa 2000 Touristik, First Reisebüro, Lufthansa City Center, Reiseland Franchisee Advisory Board, Schmetterling, Tour Contact, TSS Touristik Service System και TUI Reise.

Οι οργανισμοί θα διανέμουν επίσης την επιστολή στα μέλη τους προκειμένου να προσελκύσουν τη μεγαλύτερη δυνατή προσοχή στην τοποθέτησή τους, μέσω περιφερειακών και τοπικών μέσων ενημέρωσης.

Η επιστολή περιγράφει τη δραματική κατάσταση στις γερμανικές ταξιδιωτικές πωλήσεις:

“Εάν δεν δράσει γρήγορα η κυβέρνηση, η γερμανική κοινωνία διατρέχει τον κίνδυνο σύντομα να μην έχει πραγματικά σημεία επαφής για ερωτήσεις σχετικά με τα ταξίδια”, γράφουν οι υπογράφοντες. “Ο συνδιασμός έλλειψης νέων επιχειρήσεων, κατάρρευσης των παλαιών, της εργασίας χωρίς αμοιβή, των ανεπίλυτων νομικών ζητημάτων και των αβέβαιων μελλοντικών προοπτικών την εποχή της κρίσης, πλήττει τις ταξιδιωτικές πωλήσεις σημαντικά περισσότερο από άλλες βιομηχανίες. “