Έντονη αισιοδοξία για το 2025 επικρατεί σε τουριστικούς πράκτορες στις ΗΠΑ, σύμφωνα με έρευνα των TravelSavers και Nest.
Το 79% προβλέπει ότι τα έσοδά τους θα αυξηθούν ακόμη περισσότερο το επόμενο έτος, κάτι που ενισχύεται κυρίως από την αλλαγή στη συμπεριφορά των Αμερικανών.
- Οι ταξιδιώτες στρέφονται όλο και περισσότερο σε έναν επαγγελματία σύμβουλο για μια ανώτερη εμπειρία διακοπών.
- Το 93% των πρακτόρων οραματίζονται ότι η ζήτηση των καταναλωτών για συνεργασία με συμβούλους θα παραμείνει σταθερή ή θα αυξηθεί περαιτέρω.
- Το 27% που προβλέπει ότι οι πωλήσεις του θα αυξηθούν σημαντικά.
- Το 52% που αναμένει ότι οι πωλήσεις του θα αυξηθούν κάπως.
- Περίπου ένας στους πέντε (18%) περιμένει οι πωλήσεις του να παραμείνουν ίδιες το 2025.
- Το 4% προβλέπει ότι οι πωλήσεις του θα μειωθούν κάπως.
Παράλληλα, το 79% εξέφρασε την επιθυμία να προσθέσει πελάτες, ενώ το 19% είναι ικανοποιημένο με τον τρέχοντα αριθμό τους. Μόλις 2% προτιμά να μειώσει την πελατεία τους.
Υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης
Μια άλλη σημαντική τάση που αναδιαμορφώνει τη βιομηχανία είναι η ταχεία υιοθέτηση της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης.
Η έρευνα αποκάλυψε μια σημαντική αύξηση στη χρήση τεχνητής νοημοσύνης μεταξύ των ταξιδιωτικών συμβούλων.
- Το 12% τη χρησιμοποιεί τώρα συχνά, από 8% πέρυσι.
- Το 20% τη χρησιμοποιεί περιστασιακά, σε σύγκριση με το 14% στην έρευνα του 2024.
- Το 9% λέει ότι δεν το χρησιμοποιεί και δεν θα το χρησιμοποιήσει, από 24% πέρυσι.
Παρά την ευρεία έκθεση που έχει λάβει πρόσφατα η τεχνητή νοημοσύνη, το 29% λέει ότι δεν είναι ακόμα αρκετά εξοικειωμένο με αυτήν.