Αναρωτηθήκατε ποτέ εάν το όνομα ενός δωματίου παίζει ρόλο κατά τη διαδικασία μιας κράτησης; Οι εμπειρογνώμονες διαχείρισης εσόδων το σκέφτονται σοβαρά. Μάλιστα παροτρύνουν τους διευθυντές ξενοδοχείων να σκεφτούν δύο φορές πριν ονομάσουν τα δωμάτια του ξενοδοχείου τους με τον παλιομοδίτικο τρόπο ως “απλό” ή “βασικό”.
Σύμφωνα με τον Chema Herrero, καθηγητή της Σχολής Τουριστικών Επιχειρήσεων FORST, «όταν ένα δωμάτιο ονομάζεται “απλό” ή “βασικό”, στέλνουμε στο υποσυνείδητο του πελάτη την εικόνα του χώρου χωρίς αξία.
Οι επιχειρηματίες στον κλάδο της φιλοξενίας πρέπει να λάβουν υπόψη ότι ο τρόπος με τον οποίο τα δωμάτια του ξενοδοχείου ονομάζονται στον κατάλογο κρατήσεων είναι σημαντικός για τον πελάτη.

Πως οι παραδοσιακές ονομασίες καθορίζουν την ανταγωνιστικότητα

Οι ειδικοί τονίζουν ότι οι διευθυντές ξενοδοχείων σπάνια δίνουν προσοχή σε αυτό το στοιχείο. Οι παραδοσιακές ονομασίες όμως καθορίζουν σημαντικά την ανταγωνιστικότητα αυτών των καταλυμάτων. Κι αυτές είναι:

  • Standard
  • Double
  • Single
  • Interior
  • “Mε θέα” ή “Xωρίς θέα”

Προφίλ πελάτη

 

Το προφίλ του πελάτη έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια. Τώρα πλέον απαιτούν πράγματα από την αρχή της εμπειρίας τους. Δηλαδή από τη στιγμή που αποφασίζουν να κάνουν κράτηση. Ως εκ τούτου, τα ξενοδοχεία πρέπει να αφηγηθούν μια ιστορία.
Είναι πολύ σημαντικό οι διευθυντές και οι ιδιοκτήτες των ξενοδοχείων να κατανοήσουν πλήρως ότι το κύριο μέλημά τους κατά τη διαχείριση ενός ξενοδοχείου είναι να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη.
Η ονομασία του δωματίου του ξενοδοχείου είναι καθοριστική για την επίτευξη κερδοφορίας. Στην πραγματικότητα, στους περισσότερους αναπτυγμένους προορισμούς, τα μισά από τα ξενοδοχεία έχουν ονόματα για τα δωμάτιά τους τα οποία αποθαρρύνουν τους επισκέπτες.

Κερδοφόρα στρατηγική

Είναι σημαντικό να έχετε κατά νου ότι ένα υψηλό ποσοστό πελατών επιλέγει έναν προορισμό βασιζόμενος στην τοποθεσία και όχι στο ξενοδοχείο.
Ως εκ τούτου η διασύνδεση του προορισμού και των χαρακτηριστικών του με το όνομα του δωματίου θα ήταν μια πολύ επιτυχημένη και κερδοφόρα στρατηγική.