Με δύο ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες εκθέσεις ξεκινά ο Μάρτιος στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, όπου την τιμητική τους θα έχουν οι κλάδοι των επίπλων και των αυτοκινήτων.
Με τη Furnidec Business από τις 9 έως τις 11 Μαρτίου και το 3ο Auto Festival, από τις 16 έως 18 Μαρτίου και από τις 23 έως τις 25 Μαρτίου, η ΔΕΘ-Helexpo κάνει ακόμα μία φορά πράξη τη δέσμευσή της για συνεχείς εκθεσιακές δράσεις.
Η Furnidec Business καταλαμβάνει τα περίπτερα 15 και 13, όπου σε εκθεσιακό χώρο 11.000 τ.μ. αποτυπώνονται οι τάσεις και οι προοπτικές της αγοράς του οικιακού και επαγγελματικού επίπλου.
Η έκθεση φιλοξενεί επαγγελματίες από διαφορετικούς χώρους, όπως εμπόρους προϊόντων επίπλου και διακόσμησης, αλλά και αρχιτέκτονες, διακοσμητές, σχεδιαστές και ξενοδόχους.
Οι εμπορικοί επισκέπτες της προέρχονται από την Ελλάδα και το εξωτερικό και εκπροσωπούν ορισμένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα στον χώρο του επίπλου και των υφασμάτων επίπλωσης.
Στην φετινή διοργάνωση οι φιλοξενούμενοι εμπορικοί επισκέπτες είναι περίπου 150 από όλη την Ελλάδα (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Κρήτη, Αθήνα, Πελοπόννησος κα) και την Κύπρο. Ιδιαίτερη σημασία δίνει η Furnidec Business στη στοχευμένη και ολοκληρωμένη προβολή του «made in Greece» επίπλου.
Στο πλαίσιο των παράλληλων εκδηλώσεων ο Σύλλογος Αρχιτεκτόνων Θεσσαλονίκης θα προβάλλει με ιδιαίτερο τρόπο την επαγγελματική δουλειά των μελών του.
Με τη σειρά του το 3ο Auto Festival πρωτοτυπεί φέτος, αφού θα έχει ανοιχτές τις πύλες του σε δύο χωριστές χρονικές περιόδους, τη μία από τις 16 έως τις 18 Μαρτίου και την άλλη από τις 23 έως τις 25 Μαρτίου.
Το Auto Festival θα συγκεντρώσει στο περίπτερο 13, σε χώρο μεγαλύτερο των 5.500 τ.μ., όλους τους λάτρεις της αυτοκίνησης, θα υπάρξουν τρεις πανελλαδικές πρεμιέρες νέων μοντέλων, του Citroen C4 Cactus, του Volvo ΧC40 και του Dacia Duster, ενώ θα δοθεί η δυνατότητα στους επισκέπτες για test drive.
Μάλιστα, θα φιλοξενήσει και «εξωτικά» αυτοκίνητα, των 350 ίππων και πάνω (Honda Civic Type R και το Focus RS).
Η φετινή έκθεση στο περίπτερο είναι ακόμα μεγαλύτερη από την περσινή με 130 διαφορετικά αυτοκίνητα. Ειδικότερα, φέτος μετρά 20 συμμετοχές (μάρκες) έναντι 18 πέρυσι.
Το Auto Festival συνδιοργανώνεται με την εταιρεία Promevent.
«Επιμένουμε να διοργανώνουμε τη Furnidec Business, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο κλάδος, καθώς πιστεύουμε πως το ελληνικό έπιπλο είναι εξαιρετικής ποιότητας και design, αλλά και ανταγωνιστικό σε τιμές» ανέφερε σε σημερινή συνέντευξη Τύπου για τις δύο εκθέσεις ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Κυριάκος Ποζρικίδης.
Όσο για το Auto Festival κάλεσε τον κόσμο να το στηρίξει, καθώς περιλαμβάνει πολλές και ενδιαφέρουσες προτάσεις από τον κλάδο των αυτοκινήτων.
Από την πλευρά του ο γενικός διευθυντής της Promevent, κ. Άρης Στιβαχτάρης, εξήγησε πως πίσω από την επιλογή της Θεσσαλονίκης για τη διοργάνωση του Auto Festival υπάρχουν οι εξής λόγοι: το ότι η πόλη αποτελεί το πρώτο test market για κάθε νεοεισερχόμενο brand, αλλά και το ότι είναι βασικός παίκτης στην περιοχή των Βαλκανίων.
Πολύ σημαντική έκθεση, που εξελίσσεται μάλιστα σε θεσμό, χαρακτήρισε το Auto Festival ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Αλέξης Τσαξιρλής.
Τόνισε δε πως στην προοπτική μιας βελτιωμένης αγοράς αυτοκινήτων τα επόμενα χρόνια η ΔΕΘ-Helexpo θα είναι σε θέση να διοργανώσει και μια διεθνή έκθεση αυτοκινήτου, με αντανάκλαση και εκτός ελλαδικού χώρου.