Τις συμπεριφορές και τις φιλοδοξίες των Generation Z ταξιδιωτών μελετά σε νέα έρευνά της η Booking.com.

Η έρευνα της πλατφόρμας κρατήσεων σε 29 αγορές ενισχύει την άποψη ότι οι ταξιδιώτες όλων των ηλικιών αγκαλιάζουν τα οικολογικά ταξίδια.

Και φυσικά οι Gen Z ταξιδιώτες δεν αποτελούν εξαίρεση. Πρόκειται για ταξιδιώτες ηλικίας μεταξύ 16 και 24 ετών.

Αναφέρουν ότι θέλουν να επιστρέψουν κάτι. Είτε πρόκειται για τις κοινότητες που επισκέπτονται είτε στη λήψη αποφάσεων που αποσκοπούν στην προστασία του πλανήτη.

Εθελοντισμός

Οι Gen Z ταξιδιώτες ενδιαφέρονται περισσότερο για τον εθελοντισμό ως ταξιδιωτική εμπειρία σε ποσοστό 37% έναντι 31% του παγκόσμιου μέσου όρου.

Περιβάλλον

Κατά το σχεδιασμό του επόμενου ταξιδιού τους, οι Gen Z ταξιδιώτες δήλωσαν ότι ενδιαφέρονται για τον πλανήτη. Ταυτόχρονα νοιάζονται για τα αποτελέσματα που έχουν οι ταξιδιωτικές τους επιλογές σε αυτόν.

Συγκεκριμένα, τα δύο τρίτα (69%) δηλώνουν ότι ο περιβαλλοντικός αντίκτυπος που έχει ο προορισμός αποτελεί σημαντικό παράγοντας στα ταξίδια.

Περισσότερο από το ήμισυ (51%) των παγκόσμιων ταξιδιωτών όλων των ηλικιών θα επιλέξουν να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα περιορίζοντας την απόσταση που ταξιδεύουν.

Τέλος, το 63% εξ αυτών δήλωσαν ότι θα χρησιμοποιούσαν φιλικότερα προς το περιβάλλον μέσα όπως τα υβριδικά / ηλεκτρικά αυτοκίνητα ενοικίασης, τα μέσα μαζικής μεταφοράς, το περπάτημα ή η ποδηλασία, όταν βρίσκονται στον προορισμό τους.