Με 2.500 ερωτηματολόγια ο σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, “υποδέχεται” τους τουρίστες στο πλαίσιο της έρευνας για την ποιότητα του τουριστικού προορισμού.

Τα ερωτηματολόγια που διανέμονται από ξενοδοχεία και τουριστικά πρακτορεία από τα τέλη Ιουλίου θα συμπληρώνονται μέχρι και το τέλος Οκτωβρίου από τους επισκέπτες, ενώ μέχρι στιγμής έχουν συγκεντρωθεί πάνω από 500.

Σκοπός της έρευνας είναι να συμβάλει στην προσπάθεια αναβάθμισης και βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών και υποδομών της Ρόδου.

Τα ερωτηματολόγια έχουν μεταφραστεί σε 4 γλώσσες, και η έρευνα διεξάγεται σε συνεργασία με το Αμερικανικό Κολέγιο Θεσσαλονίκης.

Η διανομή τους γίνεται στα λεωφορεία κατά την αναχώρηση των τουριστών για το αεροδρόμιο καθώς και στα ξενοδοχεία.