Εκατό δολάρια επιπλέον προτίθενται να ξοδέψουν σε υπηρεσίες εξατομίκευσης της ταξιδιωτικής εμπειρίας τους με το αεροπλάνο οι ταξιδιώτες, σύμφωνα με στοιχεία παγκόσμιας μελέτης από την εταιρεία τεχνολογίας Sabre.

Ειδικότερα, οι ταξιδιώτες εμφανίζονται πρόθυμοι να πληρώσουν κάτι επιπλέον για την παροχή βοηθητικών υπηρεσιών που θα κάνουν το ταξίδι τους πιο εξατομικευμένο.

H Sabre ρώτησε ταξιδιώτες από 20 χώρες για το πόσα θα ξόδευαν για επιπλέον παροχές στο ταξίδι τους με αεροπλάνο και γιατί. Τα αποτελέσματα αποκάλυψαν ότι το 80% των ταξιδιωτών αγόρασαν έξτρα χώρο στο τελευταίο ταξίδι τους, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο $ 62. Όταν μάλιστα ρωτήθηκαν αν θα δαπανήσουν περισσότερα για να προσαρμόσουν το ταξίδι τους στις προσωπικές τους ανάγκες, η απάντηση ήταν «ναι» – ξοδεύοντας μέχρι και $ 99, εφόσον αυτό θα βελτιώσει την ταξιδιωτική τους εμπειρία.

Η έρευνα ανακοινώθηκε πρόσφατα στο Παγκόσμιο Συμπόσιο Επιβατών της ΙΑΤΑ στο Ντουμπάι, ως μέρος μιας εκδήλωσης στρογγυλής τραπέζης της SABRE σχετικά με το πώς οι αεροπορικές εταιρείες και τα ξενοδοχεία μπορούν να προσφέρουν περισσότερο εξατομικευμένες προσφορές και υπηρεσίες στους πελάτες τους.

Όταν οι επιβάτες ρωτήθηκαν σε ποιες υπηρεσίες είναι πιο πιθανό να δαπανήσουν επιπλέον χρήματα, η αναβάθμιση καμπίνας, η παροχή επιπλέον ποτών και τροφίμων και η επιλογή θέσεις με έξτρα χώρο για τα πόδια κατέλαβαν ποσοστό 11%. Ακολούθησαν η παροχή Wi-Fi εν πτήση και η δυνατότητα μεταφοράς επιπλέον αποσκευών με ποσοστό 98% για την κάθε υπηρεσία.

Παράλληλα, η περιοχή από όπου προέρχονται οι ταξιδιώτες επίσης σχετίζεται με τη δημοτικότητα των επιπλέον αεροπορικών υπηρεσιών. Συγκεκριμένα οι ταξιδιώτες από τη Βόρειο Αμερική και την Ευρώπη προτιμούν την επιλογή θέσεων στο αεροπλάνο και τον επιπλέον χώρο για τα πόδια. Οι λατινοαμερικάνοι επιθυμούν το Wi-Fi εν πτήση ενώ οι ταξιδιώτες από την Ασία και τον Ειρηνικό επιλέγουν τις επιπλέον αποσκευές.

Για τους ταξιδιώτες από την Αφρική και τη Μέση Ανατολή, τα έξτρα τρόφιμα και ποτά είναι στην κορυφή της λίστας με τις επιπλέον υπηρεσίες για τις οποίες θα πλήρωναν ευχαρίστως επιπλέον.

“Είναι σαφές ότι ενώ υπάρχουν περιφερειακές διαφορές στις βοηθητικές παροχές κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού με αεροπλάνο, το 80% όλων των ταξιδιωτών δαπανούν χρήματα για έξτρα χώρο, αντιπροσωπεύοντας μια σημαντική ευκαιρία εσόδων για τις αεροπορικές εταιρείες», δήλωσε ο Dino Gelmetti, αντιπρόεδρος της Airline Solutions της Sabre.

Η μελέτη αποκάλυψε επίσης διαφορές στο χρόνο που χρειάζεται για ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο για να πραγματοποιήσουν τις κρατήσεις τους. Οι  ταξιδιώτες από την Αφρική είναι οι πιο γρήγοροι στο σχεδιασμό του ταξιδιού τους, με το 33% να δηλώνει ότι πέρασε λιγότερο από μια ημέρα σχεδιάζοντας τελευταίο ταξίδι τους, σε σύγκριση με μόλις το 12% των ταξιδιωτών από την Ασία και τον Ειρηνικό. Στο άλλο άκρο της κλίμακας, η αμερικανοί ταξιδιώτες προγραμματίζουν εκ των προτέρων το ταξίδι τους, με το 9% να αφιερώνουν περισσότερο από ένα μήνα για αυτή τη διαδικασία, σε σύγκριση με μόλις το 3% των ταξιδιωτών από την Αφρική και τη Μέση Ανατολή.