Tο 53% των Αμερικανών σχεδιάζει να ταξιδέψει από τον Δεκέμβριο του 2022 έως τον Φεβρουάριο του 2023 όπως αποκαλύπτουν τα στοιχεία έρευα της Vacasa με την Allison+Partners Research.

Μάλιστα, το 40% των ανθρώπων σχεδιάζουν να ταξιδέψουν ειδικά για τις διακοπές ενώ το 20% παραμένει αβέβαιο για τα ταξιδιωτικά τους σχέδια.

Το 91% των χειμερινών ταξιδιωτών αναφέρει ότι η αύξηση του κόστους επηρεάζει κατά κάποιο τρόπο τα σχέδιά τους.

Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι κάνουν κράτηση ταξιδιού εκ των προτέρων για εξοικονόμηση χρημάτων (33%), είτε προσαρμόζουν τις ημέρες ταξιδιού για να λάβουν τη χαμηλότερη τιμή (27%) ή ετοιμάζονται να συναντήσουν την οικογένεια ή τους φίλους στα μισά του δρόμου (22%).

Ποιους προορισμούς επιλέγουν;

Τόσο οι αμμώδεις όσο και οι χιονισμένοι προορισμοί βρίσκονται στα ταξιδιωτικά τους σχέδια αυτής της σεζόν, κάτι που αντικατοπτρίζεται στους κορυφαίους χειμερινούς προορισμούς της Vacasa, από τις πλαγιές του Whistler, στη Βρετανική Κολομβία, έως τα νησιά της Βόρειας Καρολίνας.

  • Οι άνθρωποι δεν περιμένουν μέχρι την τελευταία στιγμή: το 71% των χειμερινών ταξιδιωτών έχει ήδη κάνει κράτηση για το ταξίδι διακοπών, το χειμερινό (εκτός διακοπών) ταξίδι ή και τα δύο.
  • Περίπου 3 στους 5 ταξιδιώτες (59%) σχεδιάζουν να εργαστούν εξ αποστάσεως κατά τη διάρκεια των διακοπών, προκειμένου να παρατείνουν τα ταξίδια τους—και αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους γονείς (65% έναντι 37% μη γονέων).
  • Το 75% των ταξιδιωτών σχεδιάζει να μείνει και να ταξιδέψει εντός των Ηνωμένων Πολιτειών αυτόν τον χειμώνα. Για όσους πραγματοποιούν ταξίδι εσωτερικού, το 31% ταξιδεύει περισσότερα από 1.000 μίλια μακριά από το σπίτι – σχεδόν 10% άνοδο σε σχέση με τις τάσεις του φθινοπώρου του 2022, οι οποίες ανέφεραν ότι το 22% σχεδιάζει να ταξιδέψει την ίδια απόσταση.
  • Ενώ οι ταξιδιώτες είναι πιο πιθανό να επιλέξουν ένα ζεστό προορισμό αυτή την επερχόμενη σεζόν (39%), το ένα τρίτο κλίνει προς τον χειμώνα με ένα ταξίδι σε έναν χιονισμένο προορισμό (32%), ενώ το 29% σχεδιάζουν έναν συνδυασμό και των δύο σε ξεχωριστά ταξίδια.
  • Πρωτοχρονιά: το 40% των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ αναμένει ότι θα ταξιδεύει πιο συχνά συνολικά το 2023 από ό,τι το 2022, με σχεδόν 3 στους 5 Millennials και Gen Z(58%) και σχεδόν τους μισούς γονείς (46%) να το αναφέρουν αυτό.