Κατά μέσο όρο 1.430 $ αναμένεται να ξοδέψουν οι καταναλωτές σε δώρα, ταξίδια και ψυχαγωγία αυτή την εορταστική περίοδο — σε σύγκριση με τα 1.447 $ που ξόδεψαν πέρυσι. Αυτό αναφέρουν πρόσφατα στοιχεία από την PwC σε περισσότερους από 4.000 καταναλωτές.
Συνολικά, η πλειονότητα των ερωτηθέντων (74%) δήλωσε ότι σκοπεύει να ξοδέψει τα ίδια ή περισσότερα φέτος τις γιορτές όπως πέρυσι.
Συγκεκριμένα, το 35% των αγοραστών σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα φέτος από ό,τι τις περασμένες διακοπές. Αυτοί οι καταναλωτές είναι σε μεγάλο βαθμό νεαροί αγοραστές με υψηλές αποδοχές και τείνουν να είναι άνδρες που ζουν σε μητροπολιτικές περιοχές και σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα για την οικογένεια και τον εαυτό τους φέτος.
Οι Millennials εμφανίζονται επίσης ως οι ηγέτες στις δαπάνες των διακοπών αυτή τη σεζόν με προβλεπόμενη δαπάνη 1.823 $ κατά μέσο όρο, σε σύγκριση με τον μέσο όρο των $1.104 της Gen Z, τον μέσο όρο $1.594 της Gen X και τον μέσο όρο $1.199 της Boomer γενιάς.
Κατά την ανάλυση του τρόπου με τον οποίο θα δαπανηθούν οι προϋπολογισμοί, η Gen X θα δαπανήσει τα περισσότερα για την οικογένεια με προβλεπόμενο μέσο όρο 889 $ σε σύγκριση με μέσο όρο 733 $.
Οι Millennials, ωστόσο, θα ξοδέψουν περισσότερα από άλλες γενιές σε κατοικίδια με προβλεπόμενο μέσο όρο 108 $, σε σύγκριση με έναν μέσο όρο $63 για όλους τους καταναλωτές.
Η έκθεση της PwC τονίζει επίσης ότι οι Millennials είναι πιο πιστοί στις αγορές τους από οποιαδήποτε άλλη γενιά. Έξι στους 10 Millennials ανήκουν σε ένα πρόγραμμα αφοσίωσης πελατών και το 66% έχει μια πιστωτική κάρτα επωνυμίας ή λιανοπωλητή, η οποία επηρεάζει το 77% στην διαδικτυακή περιήγηση και το 79% στις αγορές στο κατάστημα.
Η προτιμώμενη μέθοδος πληρωμής για το σύνολο των καταναλωτών αποκαλύφθηκε ως χρεωστικές κάρτες. Αγοράστε τώρα, πληρώστε αργότερα οι πλατφόρμες θα είναι επίσης βασικές για ορισμένους αγοραστές με το 13% να σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει την ευέλικτη μέθοδο πληρωμής, από μόλις 5% πέρυσι.