Τον τρόπο με τον οποίο η αφοσίωση σε ένα ταξιδιωτικό brand, ο προϋπολογισμός και οι επιλογές κράτησης επηρεάζουν τον προγραμματισμό των διακοπών εξέτασε σε πρόσφατη έρευνά της η Lucidworks.

Συμμετείχαν καταναλωτές από τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο που ταξιδεύουν για αναψυχή τουλάχιστον μία φορά το χρόνο.

Όπως αποκαλύφθηκε οι ταξιδιώτες θα εγκατέλειπαν την αφοσίωση σε κάποια επωνυμία προκειμένου να εξοικονομήσουν 100 £.

Όταν ρωτήθηκαν για τον πιο συνηθισμένο λόγο για τον οποίο έκαναν κράτηση σε ένα ταξιδιωτικό brand που δεν το ακολουθούν πιστά, το 58% ανέφερε τιμή. Συγκεκριμένα, η πλειοψηφία των ταξιδιωτών είπε ότι μια διαφορά τιμής μόλις 100 £ μεταξύ της επωνυμίας αφοσίωσης τους και μιας άλλης επωνυμίας θα τους οδηγούσε να κάνουν κράτηση με την άλλη μάρκα.

Ακόμη και η πλειονότητα των ανθρώπων που είπαν ότι είναι λάτρεις της πολυτέλειας θα εξακολουθήσουν να κάνουν κράτηση εκτός της μάρκας αφοσίωσής τους, εάν η διαφορά τιμής φτάσει τις 100 £.

Η έρευνα αποκάλυψε ότι η εξοικείωση με την επωνυμία και η ικανότητα να κερδίζουν πόντους είναι οι δύο πιο συνηθισμένοι λόγοι για τους οποίους οι ταξιδιώτες θα θεωρούσαν μια ελαφρώς πιο ακριβή, επώνυμη επιλογή.

Πως κάνουν κρατήσεις

Παράλληλα, η έρευνα αποκάλυψε ότι το 56% των ταξιδιωτών προτιμά την απλότητα να κρατούν τα πάντα σε όσο το δυνατόν λιγότερες τοποθεσίες (π.χ. εστιατόρια, ξενοδοχεία, δραστηριότητες, πτήσεις, ενοικίαση αυτοκινήτου κ.λπ.).

Τα άτομα που έκαναν κράτηση πτήσεων και κρουαζιέρων ήταν ομοιόμορφα μοιρασμένα ως προς την προτίμησή τους για χρήση συγκεντρωτικού ιστότοπου έναντι απευθείας μετάβασης στον ιστότοπο μιας επωνυμίας.

Οι κρατήσεις δωματίων ξενοδοχείου στράφηκαν ελαφρώς προς την κράτηση σε ιστότοπους όπως η Expedia ή η Kayak, με το 53% να προτιμά να κάνει κράτηση σε έναν συγκεντρωτικό ιστότοπο.

Το να ξέρεις τι ταξίδι να κλείσεις είναι μόνο η μισή μάχη

Το 24% είπε ότι η έλλειψη συστάσεων για πρόσθετες δραστηριότητες ήταν μια από τις πιο κοινές απογοητεύσεις της εμπειρίας κράτησης. Οι ιστότοποι συγκεντρωτικών κριτικών όπως το Trip Advisor και το Yelp ήταν η αγαπημένη πηγή των ερωτηθέντων για έρευνα και κρατήσεις.

Η αναζήτηση είναι η πιο χρησιμοποιούμενη λειτουργία σε ιστότοπους ταξιδιών και φιλοξενίας

Οι ιστότοποι θα πρέπει να παρακολουθούν σε ποια μέρη του ιστότοπου πλοηγούνται οι χρήστες και να μετρούν την απόδοση για να δώσουν προτεραιότητα στις βελτιώσεις στην ψηφιακή εμπειρία. Η έρευνα αποκάλυψε ότι η πιο συχνά χρησιμοποιούμενη λειτουργία σε έναν ιστότοπο ταξιδιών και φιλοξενίας είναι η γραμμή αναζήτησης.

 

Το 67% λέει ότι χρησιμοποιεί το πλαίσιο αναζήτησης κατά την περιήγηση και την κράτηση. Δυστυχώς, το ένα τρίτο των ερωτηθέντων είπε ότι τα κακά αποτελέσματα αναζήτησης είναι ένας από τους πιο συνηθισμένους λόγους για τους οποίους απογοητεύονται από την εμπειρία της online κράτησης.

Που θα αποταθούν εάν υπάρξει πρόβλημα

Ωστόσο, εάν παρουσιαστούν προβλήματα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, οι καταναλωτές εξακολουθούν να επιλέγουν την ανθρώπινη επαφή αντί της ψηφιακής υποστήριξης.

Ζητήματα ευαίσθητα στον χρόνο κάνουν περισσότερους πελάτες να αναζητούν το τηλέφωνο. Tο 49% παίρνει τηλέφωνο και καλεί την εξυπηρέτηση πελατών όταν προκύψει κάποιο πρόβλημα.

Αυτό είναι ένα μήνυμα ότι οι επωνυμίες πρέπει να συνδέσουν όλα τα κανάλια για να υποστηρίξουν τους πελάτες τους όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά.

Άλλα βασικά ευρήματα της έρευνας περιλαμβάνουν:

• Η αφοσίωση ήταν ισχυρότερη μεταξύ των ερωτηθέντων μεταξύ 18 και 34 ετών. Η πλειοψηφία εντόπισε αεροπορικές εταιρείες στις οποίες ήταν πιστές, με μόνο το 20% περίπου να λέει ότι δεν είναι πιστή σε καμία αεροπορική εταιρεία σε σύγκριση με περισσότερο από το ένα τρίτο των ερωτηθέντων ηλικίας 34 ετών και άνω.

• Οι ταξιδιώτες έχουν περισσότερες από τριπλάσιες πιθανότητες να επιλέξουν δωμάτιο ξενοδοχείου όταν ταξιδεύουν σε σύγκριση με ένα Airbnb ή VRBO, με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον να είναι οι ανέσεις του ξενοδοχείου, όπως υπηρεσία δωματίου, υπηρεσία καθαρισμού, φαγητό στο χώρο του ξενοδοχείου κ.λπ.

• Σχεδόν το 45% των ταξιδιωτών απολαμβάνει να κάνει τη δική του έρευνα στον ιστό και να κάνει κράτηση σε πολλούς ιστότοπους, ώστε να μπορεί να προσαρμόσει προσωπικά κάθε επιλογή και τιμή.

• Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες λένε ότι ο πιο συνηθισμένος λόγος που απογοητεύονται με τις online κρατήσεις είναι ότι μπαίνουν σε αδιέξοδο όταν η διαθεσιμότητα δεν ταιριάζει και ένας ιστότοπος δεν προσφέρει πρόσθετες συστάσεις.