Κύριος μοχλός της νέας ξενοδοχειακής τεχνολογίας είναι η βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών, σύμφωνα με το 82% των ερωτηθέντων σε έρευνα της εταιρείας Telkonet Inc.

Η τεχνολογία είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για τους ξενοδόχους που επιθυμούν να βελτιστοποιήσουν τη διαχείριση των εγκαταστάσεών τους, να αυξήσουν την εξοικονόμηση κόστους και να βελτιώσουν την ικανοποίηση των επισκεπτών. Ακολούθησε η εξοικονόμηση ενέργειας για το 80% των ερωτηθέντων.

Στον κλάδο της φιλοξενίας, οι «πράσινες τεχνολογίες» υποστηρίζουν τους ξενοδόχους στην εξοικονόμηση ενέργειας και τη βελτιστοποίηση των λειτουργικών διαδικασιών.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι λύσεις πράσινης τεχνολογίας μπορούν να μειώσουν την κατανάλωση ενέργειας κατά 20-40%, αποτελούν χρήσιμα εργαλεία για τους ξενοδόχους που μπορούν να ανακτήσουν την επένδυσή τους συνήθως μέσα σε 2-3 χρόνια

Πράσινη τεχνολογία για βελτιστοποίηση και βιωσιμότητα

Η λέξη κλειδί που προκύπτει από την έρευνα είναι η «βελτιστοποίηση»: συμπεριλαμβανομένης της βελτιστοποίησης της κατανάλωσης ενέργειας, της βελτιστοποίησης των πόρων και της βελτιστοποίησης του χρόνου του προσωπικού.

Μέχρι σήμερα, περίπου το 60% των ερωτηθέντων θεωρούν ότι είναι ικανοποιημένοι με την τεχνολογική υποδομή του ξενοδοχείου τους και περίπου το 34% των ερωτηθέντων θα ήθελε να αυξήσει περαιτέρω το επίπεδο.

Από μια ευρύτερη οπτική γωνία, αμέσως μετά τις πρωτοβουλίες για τη μείωση της ρύπανσης, η τεχνολογία είναι που κάνει ένα ξενοδοχείο βιώσιμο (71%).

Ποιες λύσεις πράσινης τεχνολογίας χρησιμοποιούνται περισσότερο

Η έρευνα της Telkonet προσδιορίζει τις κορυφαίες τεχνολογικές λύσεις που προτιμούν οι ξενοδόχοι για την επίτευξη των πρωταρχικών στόχων της εξοικονόμησης ενέργειας και της ικανοποίησης των επισκεπτών.

Για το 75% των ερωτηθέντων, ένα Σύστημα Διαχείρισης Ακινήτων (PMS) είναι το πιο δημοφιλές εργαλείο, επειδή επιτρέπει την κεντρική διαχείριση των κρατήσεων και ολόκληρης της διαμονής των επισκεπτών από μια ενιαία πλατφόρμα.

Αμέσως μετά έρχονται τα Συστήματα Διαχείρισης Ενέργειας (EMS) στο 55% και οι Λύσεις Διαχείρισης Δωματίων (GRMS) στο 27%, τα οποία οι επισκέπτες βρίσκουν με τη μορφή επιτοίχιων πλακών και θερμοστατών που μπορούν να ελέγξουν τη θερμοκρασία και τα φώτα.

Και οι δύο λύσεις χρησιμοποιούν έξυπνα μέτρα με βάση την πληρότητα του δωματίου ενεργοποιώντας ή απενεργοποιώντας τις λειτουργίες τους με βάση την παρουσία των επισκεπτών.

Οι παγίδες της τεχνολογίας που αντιλαμβάνονται οι ξενοδόχοι

Ενώ οι λύσεις πράσινης τεχνολογίας εκτιμώνται ιδιαίτερα από τους ξενοδόχους επειδή τους επιτρέπουν να διαχειρίζονται την κατανάλωση με βάση την πληρότητα των δωματίων, την έκθεση των κτιρίων και την εξωτερική υγρασία, στην έρευνα προκύπτουν λειτουργικές παγίδες που αποθαρρύνουν τη χρήση τους.

Αυτά περιλαμβάνουν τη δυσκολία ενσωμάτωσης μεταξύ διαφορετικών τεχνολογικών λύσεων (66%) και τη συντήρηση του εξοπλισμού επειδή δεν είναι δυνατή η εσωτερική διαχείρισή του (53%).