Το ενδιαφέρον των καταναλωτών – και την εξοικείωσή τους με το metaverse ως κανάλι λιανικής αποκαλύπτει νέα έρευνα της πλατφόρμας Zappi σε 2.000 ενήλικου καταναλωτές από τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Ειδικότερα, το 85% των ερωτηθέντων δεν επιθυμεί επί του παρόντος να αλληλεπιδράσει με τις αγαπημένες του επωνυμίες ή τις κοινότητες μέσω του metaverse.

Μόνο ένας στους πέντε (20%) δηλώνει την επιθυμία να ψωνίσει στο metaverse.

Στο μετασύμπαν, οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τεχνολογία επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας για να αλληλεπιδράσουν ψηφιακά μεταξύ τους και με το περιβάλλον τους, με διασταυρώσεις στον φυσικό κόσμο.

  • Ενώ επτά στους 10 ερωτηθέντες (69%) έχουν ακούσει για το metaverse, περισσότεροι από τους μισούς (55%) λένε ότι δεν καταλαβαίνουν τι είναι αυτό.
  • Μόνο το 6% λέει ότι είναι «εξαιρετικά εξοικειωμένοι» με το metaverse.

Ωστόσο, περισσότεροι ερωτηθέντες βρίσκουν το metaverse άσχετο (50%) παρά μη ελκυστικό (44%).

Όσον αφορά στο μέλλον, μόνο το 20% των καταναλωτών αναμένει να χρησιμοποιήσει το metaverse μέσα στο επόμενο έτος.

Tο ένα τρίτο αναμένει να το χρησιμοποιήσει μέσα σε πέντε χρόνια και σχεδόν το 50% αναμένει να είναι ενεργό στο μετασύμπαντο μέσα στην επόμενη δεκαετία.

Άλλα ενδιαφέροντα ευρήματα περιλαμβάνουν:

  • Περισσότεροι από τους μισούς (52%) των ερωτηθέντων δεν βλέπουν το metaverse ως πλατφόρμα για να κάνουν την καθημερινή τους εργασία και να εξελίξουν τη σταδιοδρομία τους.
  • Το ένα τρίτο (32%) των ερωτηθέντων είναι ενθουσιασμένοι που παίζουν παιχνίδια στο metaverse. Το 28% το υποστηρίζει ως πλατφόρμα αποσύνδεσης από τον έξω κόσμο και συναναστροφή με αγαπημένα πρόσωπα.
  • Σχεδόν έξι στους 10 (58%) ερωτηθέντες ενδιαφέρονται για την προοπτική του εικονικού ταξιδιού μέσω του metaverse.
  • Το Meta (παλαιότερα γνωστό ως Facebook) είναι το εμπορικό σήμα που οι καταναλωτές εμπιστεύονται λιγότερο στο πλαίσιο της τεχνολογίας metaverse. μετά τις Apple, Amazon, Microsoft και Google.
  • Ο ενθουσιασμός και η προθυμία να συμμετάσχουν στο metaverse είναι υψηλότερα μεταξύ των ερωτηθέντων που θεωρούν τους εαυτούς τους γνώστες της τεχνολογίας και έχουν ήδη επενδύσει σε εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας και κρυπτονομίσματα.