Μόνο το 6% των διευθυντών εταιρικών ταξιδιών λέει ότι η εταιρεία τους επιτρέπει επί του παρόντος στους υπαλλήλους να ξοδεύουν περισσότερα σε βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές.

Ωστόσο, σύμφωνα με τη δημοσκόπηση από την Uber for Business και την Παγκόσμια Ένωση Επιχειρηματικών Ταξιδιών, σχεδόν το ένα τρίτο των ερωτηθέντων (29%) είπε ότι η εταιρεία τους αύξησε το όριο δαπανών ή το μεροκάματο για τα γεύματα.

Είναι η πρώτη φορά που οι δυο τους συνεργάζονται για τη νέα έκθεση επίγειων μεταφορών, που δημοσιεύθηκε την περασμένη Τετάρτη, η οποία στοχεύει να ρίξει φως σε «πιεστικές ανησυχίες και εκτιμήσεις» από τους ταξιδιωτικούς διευθυντές σε μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου.

Μικτά μηνύματα

Tο 26% από τους 200 ταξιδιωτικούς διαχειριστές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση στις Η.Π.Α. στον Καναδά τον Απρίλιο ανέφεραν ότι οι εργοδότες τους σκέφτονταν να επιτρέψουν στους εργαζόμενους να ξοδεύουν περισσότερα σε πιο οικολογικά ταξίδια.

Ταυτόχρονα, 9 στους 10 ερωτηθέντες συλλογικά είπαν ότι η βιωσιμότητα ήταν προτεραιότητα για την εταιρεία τους, αλλά το μεγαλύτερο εμπόδιο ήταν το υψηλότερο κόστος.

Η συντριπτική πλειοψηφία των διευθυντών ταξιδιών (84%) είπε ότι η βιωσιμότητα ήταν τουλάχιστον κάπως σημαντική στον σχεδιασμό του ταξιδιωτικού προγράμματος της εταιρείας τους, με το 50% να λέει ότι είναι πολύ ή εξαιρετικά σημαντική.

Εν τω μεταξύ, όπως ήταν αναμενόμενο, οι περισσότεροι ταξιδιωτικοί διαχειριστές δήλωσαν ότι τα προγράμματά τους πλέον επικεντρώνονται περισσότερο στην ασφάλεια και την ευημερία των ταξιδιωτών (75%) και στη βιωσιμότητα και την κοινωνική ευθύνη (55%) σε σύγκριση με πριν από δύο χρόνια.

Η Uber for Business είπε στη Skift ότι λάμβανε μέτρα για να διευκολύνει τους διαχειριστές ταξιδιών να ωθήσουν τους οργανισμούς τους σε πιο βιώσιμους τρόπους μεταφοράς, συμπεριλαμβανομένων των ταξιδιών της Uber Green με αντίστοιχες τιμές έναντι της UberX. Η Uber Green χρησιμοποιεί υβριδικά ή ηλεκτρικά οχήματα και είναι διαθέσιμη σε 100 μεγάλες αστικές αγορές σε τρεις ηπείρους.