Παρά την οικονομική αβεβαιότητα οι καταναλωτές σε ποσοστό πάνω από το 51% σχεδιάζουν να διατηρήσουν ή να αυξήσουν τις δαπάνες τους για ταξίδια αναψυχής το επόμενο έτος.
Αυτό προέκυψε από την τελευταία σειρά ερευνών καταναλωτών που διεξήγαγε η Accenture.
Η έρευνα – σε περισσότερους από 11.000 καταναλωτές σε 16 χώρες – διαπίστωσε ότι ακόμη και ενόψει της εκτεταμένης αβεβαιότητας και των προσωπικών οικονομικών πιέσεων, οι καταναλωτές θεωρούν ότι η υγεία και η φυσική κατάσταση είναι «απαραίτητα», μαζί με τα παντοπωλεία και τα προϊόντα καθαρισμού οικιακής χρήσης.
Επιπλέον, από τους καταναλωτές υψηλού εισοδήματος που έχουν κάνει κράτηση για ταξίδι τους επόμενους 12 μήνες, δύο στους πέντε (39%) έχουν κάνει κράτηση για ένα πολυτελές ταξίδι ή ένα καταφύγιο ευεξίας.
Μεταξύ των millennials, ένας στους πέντε (21%) έκανε κράτηση για να πάει σε ένα καταφύγιο ευεξίας φέτος.
Το ένα τρίτο (33%) όλων των ερωτηθέντων στην έρευνα δήλωσαν ότι είναι πρόθυμοι να θυσιάσουν τις δαπάνες για μη απαραίτητα οικιακά προϊόντα ή ηλεκτρονικά είδη, ώστε να έχουν την οικονομική δυνατότητα να ταξιδέψουν.
Επίσης, οι καταναλωτές δεν είναι διατεθειμένοι να μειώσουν το ποσό που δαπανούν για την υγεία και την ευημερία τους.
Παρόλο που τα δύο τρίτα (66%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι αισθάνονται στριμωγμένοι οικονομικά, το 80% δήλωσε επίσης ότι σκοπεύει να διατηρήσει ή να αυξήσει τις δαπάνες του σε τομείς που σχετίζονται με την υγεία και τη φυσική κατάσταση στο επόμενο έτος.
Η έρευνα διαπίστωσε ακόμα ότι οι ερωτηθέντες φαίνεται να έχουν μια πιο ολιστική άποψη για την ευεξία, επαναπροσδιορίζοντάς την ως βασικό στοιχείο των καταναλωτών.
Εκτός από περισσότερους από τέσσερις στους 10 ερωτηθέντες (42%) που είπαν ότι αυξάνουν τη σωματική δραστηριότητα, το ένα τρίτο (33%) των ερωτηθέντων είπε ότι επικεντρώνεται περισσότερο στην αυτοφροντίδα.