Στην δημιουργία μια αξέχαστης ταξιδιωτικής εμπειρίας προσανατολίζονται οι Generation Z και millennials ταξιδιώτες για τις φετινές διακοπές τους. Στο πλαίσιο αυτό η Razorfish, σε συνεργασία με τον VICE Media Group, δημοσίευσαν ευρήματα από μια νέα ερευνητική μελέτη που στοχεύει να κατανοήσει τι κάνει μια αξέχαστη ταξιδιωτική εμπειρία για τον σημερινό ταξιδιώτη.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας έχουν περάσει οι μέρες της διαμονής σε πολυτελές ξενοδοχείο 5 αστέρων.

Αντίθετα, οι καταναλωτές σήμερα εξετάζουν την ολιστική ταξιδιωτική εμπειρία για να προσδιορίσουν την αξία της.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι το 75% των ερωτηθέντων λέει ότι τα ταξίδια που εκτιμούν περισσότερο είναι αυτά που δεν κοστίζουν πολλά χρήματα.

Επιπλέον, το 40% είναι πρόθυμο να ξοδέψει το μισό ή περισσότερο από τον ταξιδιωτικό του προϋπολογισμό σε μια εξαιρετικά επιμελημένη στιγμή ή εμπειρία.

Το 47% των millennials ταξιδιωτών και το 55% των Gen Z συγκεκριμένα, λένε ότι το να ξοδέψουν πολλά χρήματα σε ένα ταξίδι θα μπορούσε να μειώσει ακόμη και μια πιο καθηλωτική και αυθεντική εμπειρία.

Στην πραγματικότητα, με τις εκτεταμένες πολιτικές απομακρυσμένης εργασίας, το 75% των ανθρώπων είναι ανοιχτό σε έναν ψηφιακό νομαδικό τρόπο ζωής και το 42% θέλει την ευκαιρία να «ζήσει» σε ένα νέο μέρος, αντί απλώς να το επισκεφτεί.

Επιπλέον, το 40% των ταξιδιωτών αναμένει να σφυρηλατήσει μια σύνδεση με την τοπική κουλτούρα και την τοπική κοινότητα, ενώ το 87% λέει ότι το να σκοντάψει κανείς σε μια δραστηριότητα σε ένα ταξίδι είναι πιο ανταποδοτικό από το να σχεδιάσει γι’ αυτήν.

Οι καταναλωτές θέλουν εξατομικευμένες εμπειρίες που δημιουργούν ιστορίες για να πουν

Όλοι οι ταξιδιώτες συμφωνούν ότι είναι σημαντικό να έχουν ένα εξατομικευμένο ταξίδι, ανεξαρτήτως προϋπολογισμού.

Το ταξίδια είναι μια μοναδική, επική στιγμή

Σύμφωνα με τη μελέτη Razorfish, δύο στους πέντε ερωτηθέντες δήλωσαν ότι ο σκοπός ενός ταξιδιού είναι «να απαθανατίσει μια μοναδική, επική στιγμή».

Το 90% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι το πιο σημαντικό αναμνηστικό από ένα ταξίδι είναι μια ιστορία που πρέπει να διηγηθεί.

Παράλληλα, οι σημερινοί ταξιδιώτες εκτιμούν τον προσωπικό εμπλουτισμό: το 79% πιστεύει ότι το ταξίδι δεν έχει να κάνει με το να φτάσετε σε ένα νέο μέρος, αλλά το πώς μεγαλώνετε ως αποτέλεσμα του ταξιδιού.

Δεν υπάρχουν δύο ταξιδιώτες που να είναι ίδιοι

Παρά την κοινή επιθυμία για εξατομικευμένες, επιμελημένες εμπειρίες, προκύπτουν διαφορές μεταξύ των γενεών:

Το 43% των ερωτηθέντων θέλουν να βγουν από τη ζώνη άνεσής τους και το 39% θέλουν μια αίσθηση κινδύνου και ενθουσιασμού ενώ ταξιδεύουν.

Η Gen Z γενιά αναζητά συγκεκριμένα την αίσθηση της προσπάθειας, με το 64% να λέει ότι όσο πιο περίπλοκο είναι το ταξίδι (π.χ. πεζοπορία) για να φτάσεις σε έναν προορισμό, τόσο το καλύτερο.

Η διαφορετική αντίληψη των ταξιδιών ανά φύλο

Η μελέτη βρήκε επίσης έντονες διαφορές μεταξύ των φύλων στον τρόπο με τον οποίο άντρες και γυναίκες αντλούν έμπνευση για τα ταξίδια τους.

Για παράδειγμα, το 73% των γυναικών (έναντι 55% των ανδρών) αναζητά ταξιδιωτική έμπνευση από φίλους, συγγενείς και συναδέλφους και το 24% των ανδρών απευθύνεται σε ειδησεογραφικούς ιστότοπους (έναντι 14% των γυναικών).

Το φύλο παίζει επίσης ρόλο όταν πρόκειται για:

  • Διαμονή: Το 66% των γυναικών είναι πιο πιθανό να μείνει σε Airbn ενώ το 38% των ανδρών προτιμά ένα all-inclusive θέρετρο
  • Εμπειρίες: Το 58% των ανδρών λέει ότι ο σκοπός ενός ταξιδιού είναι να απαθανατίσει μια μοναδική επική στιγμή vs. 28% ή γυναίκες
  • Μεταφορές: Το 38% των ανδρών θα υπερηφανεύεται για τη μεταφορά έναντι. Το68% των γυναικών που έχουν μεγαλύτερη συνείδηση ​​του κόστους