Explore the World arrow with beach background

Οι υπηρεσίες προορισμού είτε «ανεβάζουν» ή καταστρέφουν το ταξίδι. Αυτό δηλώνει το ένα τρίτο των ταξιδιωτών που έλαβαν μέρος σε μελέτη της Amadeus.

Περίπου το 50% εξ αυτών αισθάνονται απογοητευμένοι από το ταξίδι τους προς/γύρω από τον προορισμό τους.

Το 93% των ταξιδιωτών θεωρεί πλέον τις βοηθητικές υπηρεσίες προορισμού σημαντικό μέρος της συνολικής ταξιδιωτικής τους εμπειρίας.

Επιπλέον, το 40% πιστεύει συγκεκριμένα ότι οι βοηθητικές υπηρεσίες προορισμού καθιστούν τα ταξίδια τους πιο παραγωγικά και ευχάριστα.

Το 45% των ταξιδιωτών αναφέρει ότι το πρόγραμμα περιήγησης στο κινητό τους πρόγραμμα είναι το πρώτο που επισκέπτονται για να ανακαλύψουν τι υπάρχει στον προορισμό τους. Επίσης ποσοστό 41% ​​το χρησιμοποιεί για να κλείσει την υπηρεσία προορισμού.

Περίπου το 25% των ερωτηθέντων αγοράζουν τις υπηρεσίες προορισμού την ημέρα πριν από το ταξίδι, καθ ‘οδόν ή μόλις φτάσουν στον προορισμό τους.

Σχεδόν το ένα τέταρτο των ταξιδιωτών δεν έχει χρόνο να αξιολογήσει σωστά το διαθέσιμο ή να προγραμματίσει πότε και πώς να κάνει τα πράγματα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Παράλληλα το 17% δεν μπορεί να έχει εύκολη πρόσβαση στις υπηρεσίες προορισμού κατά την άφιξη.

Για όσους συνήθως κλείνουν τρεις ή περισσότερες βοηθητικές υπηρεσίες προορισμού, το 34% λέει ότι το κάνουν κυρίως για ταξίδια αναψυχής.

Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες θέλουν τα εμπορικά σήματα να προσαρμόζουν το περιεχόμενο του προορισμού στις προτιμήσεις τους.

Τέλος, μετά την κράτηση του ταξιδιού, η ζήτηση για ειδοποιήσεις αυξάνεται, φτάνοντας στο 93% των ερωτηθέντων στην έρευνα.