Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι Κινέζοι το 2022 δεν ονειρεύονται διεθνή ταξίδια, αλλά προχωρούν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια και περιμένουν την ώρα της απόδρασης.
Αυτό αποκαλύπτει το τελευταίο China Travel Market Monitor της Dragon Trail International που διεξήχθη για την TTG Asia τον Δεκέμβριο του 2021. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, διαπιστώνεται ότι:
- Το 78% σκέφτεται να ταξιδέψει στο εξωτερικό το 2022.
- Το 55% να έχει κατά νου έναν προορισμό στο εξωτερικό που θα επισκεφθεί μόλις ανοίξουν τα διεθνή ταξίδια.
- Το 17% έχει ακόμη και ημερομηνία στο μυαλό του και περιμένει την άρση των διεθνών περιορισμών.
- Το 5% έχει αρχίσει να σχεδιάζει το δρομολόγιο του.
Οι παράγοντες που εμπνέουν τους Κινέζους να ταξιδέψουν στο εξωτερικό
- Ασφαλής επανέναρξη των διεθνών ταξιδιών μετά από αρκετούς μήνες (60%).
- Αμφίδρομη λήξη απαιτήσεων καραντίνας (58%).
- Άρση των περιορισμών της Κίνας για εξερχόμενες ομαδικές εκδρομές (41%).
- Επανέναρξη έκδοσης βίζας προορισμών (40%).
Ορισμένοι είναι επίσης πιο πιθανό να ταξιδέψουν στο εξωτερικό όταν:
- Η Κίνα αντικαταστήσει την καραντίνα σε κρατικές εγκαταστάσεις με απομόνωση στο σπίτι.
- Βρουν καλές τιμές για διεθνείς πτήσεις.
- Αυξηθούν οι συχνότητες των διεθνών πτήσεων.
Οι άνδρες Κινέζοι ταξιδιώτες είναι λιγότερο πιθανό από τις γυναίκες να ταξιδέψουν αμέσως μόλις επιτραπούν τα εξερχόμενα ταξίδια.
Με ποιους θέλουν να κάνουν το πρώτο τους εξερχόμενο ταξίδι μετά την πανδημία
- 49% είπε με την οικογένεια του συμπεριλαμβανομένων των παιδιών.
- 29% θα ταξιδέψει με τον/την σύντροφο.
- 22% επέλεξε φίλους ή συναδέλφους.
- 11% θέλει να ταξιδέψει solo.
Σε ποιους διεθνείς προορισμούς θα αποδράσουν οι Κινέζοι το 2022
- 17% σε Ιαπωνία.
- 8% σε Ταϊλάνδη.
- 8% σε Αυστραλία.
- 7% Γαλλία.
- 6% Νότια Κορέα.
Παράγοντες επιλογής προορισμού
- Διαχείριση της πανδημίας (59%).
- Ποιότητα μέτρων υγιεινής (51%).
- Χαμηλό επίπεδο μολύνσεων Covid-19 για αρκετούς μήνες (47%).
- Αντιληπτή αποδοχή για Κινέζους ταξιδιώτες (41%).
- Ιατρικές υπηρεσίες (37%).
- Σχέση ποιότητας/τιμής (36%).
- Ποικιλία των τουριστικών εμπειριών (35%).
- Διαθεσιμότητα απευθείας πτήσεων (33%).
Αξιόπιστες πηγές πληροφόρησης για ταξίδια στο εξωτερικό
- 83% βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε διαδικτυακούς ιστότοπους ταξιδιωτικών πρακτορείων ή ταξιδιωτικών κριτικών. Όπως Trip.com, Mafengwo, Fliggy.
- 63% επίσημα κανάλια του εθνικού Συμβουλίου Τουρισμού (όπως ο ιστότοπος, το WeChat).
- 54% επιλέγει ταξιδιωτικούς πράκτορες.
- 51% αντλεί πληροφόρηση από επίσημα κανάλια αεροπορικών εταιρειών, ξενοδοχείων, εταιρειών ενοικίασης αυτοκινήτων.
- 23% επιλέγει ταξιδιωτικούς bloggers ή ταξιδιωτικά Μέσα.
- 22% βασίζεται σε πηγές από στόμα σε στόμα, όπως φίλοι και οικογένεια.
Μεταξύ των ηλικιακών ομάδων, τα άτομα ηλικίας 21-30 επιλέγουν λιγότερο τα ταξιδιωτικά γραφεία, τα οποία προτιμούν περισσότερο τα άτομα ηλικίας 41 ετών και άνω.
Οι ταξιδιώτες που είναι παντρεμένοι χωρίς παιδιά ή ανύπαντροι είναι πιο πιθανό να συμβουλευτούν ταξιδιωτικά blogs από ό,τι όσοι είναι παντρεμένοι με παιδιά.