Η αγανάκτηση για το θάνατο του κουταβιού σε πτήση της United Airlines είναι ήδη εμφανής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αφού σύμφωνα με την πολιτική των αεροπορικών εταιρειών τα κουτάβια τοποθετούνται σε ειδικό κιβώτιο κάτω από το κάθισμα του επιβάτη-ιδιοκτήτη.

Ετσι συνέβαινε και στην πτήση της United Airlines (αεροπορική με το υψηλότερο ποσοστό θανάτου ή τραυματισμού ζώων κατά τη διάρκεια των πτήσεων της, σύμφωνα με το τμήμα δεδομένων μεταφορών ) μέχρι που μια αεροσυνοδός ανάγκασε τον ιδιοκτήτη του άτυχου ζώου να το τοποθετήσει στον κάδο αποσκευών, στην 3ωρη πτήση  Χιούστον-Νέα Υόρκη.

Το 10μηνών κουτάβι βρέθηκε νεκρό και η αεροπορική εταιρεία ανέλαβε την πλήρη ευθύνη και αναγνώρισε το λάθος του μέλους του πληρώματος.

“Αναλαμβάνουμε την πλήρη ευθύνη για αυτή την τραγωδία και εκφράζουμε τα βαθύτατα συλλυπητήριά μας προς την οικογένεια του κουταβιού και δεσμευόμαστε να την στηρίξουμε. Εξετάζουμε διεξοδικά τι συνέβη για να μη συμβεί ποτέ ξανά κάτι τέτοιο αφού τα κατοικίδια ζώα δεν πρέπει ποτέ να τοποθετούνται στον κάδο εναέριας κυκλοφορίας”, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

Η Maggie Schmerin, εκπρόσωπος της United Airlines δήλωσε ότι η αεροπορική εταιρεία έχει έρθει σε επαφή με τον ιδιοκτήτη και προσφέρθηκε να πληρώσει για την αυτοψία του κατοικίδιου.

“Ωστόσο αν αληθεύει η μαρτυρία ότι ο κηδεμόνας αυτού του σκύλου τον έβαλε ο ίδιος στον εναέριο κάδο με τη συγκατάθεση της αεροσυνοδού, τότε η υπάλληλος πρέπει να απολυθεί και να κατηγορηθεί για το θάνατο του σκύλου δήλωσε η Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση για την κακοποίηση των ζώων ΡΕΤΑ.