Δεκαπέντε χρόνια νωρίτερα από ό,τι είχε προβλεφθεί αρχικά θα φτάσει το στόχο για μηδενικές εκπομπές ρύπων το αεροδρόμιο Μονάχου.

Ο στόχος περιλαμβάνει τη μείωση των εκπομπών του Πεδίου 1 και 2 (δηλαδή: εκείνων που μπορεί να επηρεάσει άμεσα το αεροδρόμιο) κατά τουλάχιστον 90% έως το 2035.

Το υπόλοιπο 10% των εκπομπών θα αφαιρεθεί από την ατμόσφαιρα μέσω μέτρων, συμπεριλαμβανομένης της μετατροπής ενός εμπορικού δάσους σε «κλιματικό δάσος», επιτρέποντας «να αφαιρεθεί το διοξείδιο του άνθρακα από την ατμόσφαιρα και στη συνέχεια να δεσμευτεί για μακροπρόθεσμη βάση όταν η ξυλεία χρησιμοποιείται σε κατασκευές ή έπιπλα».

Το αεροδρόμιο είπε ότι σχεδιάστηκαν μέτρα σε τέσσερις τομείς:

Παροχή ενέργειας

Συμπεριλαμβάνεται η χρήση ανανεώσιμου φυσικού αερίου (βιομεθάνιο) για την εσωτερική του μονάδα συμπαραγωγής, την επέκταση των φωτοβολταϊκών, την αγορά ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές και τη δημιουργία ενός πρόσθετου δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας για να διασφαλιστεί η πρόσβαση του αεροδρομίου στο πράσινη ηλεκτρική ενέργεια που χρειάζεται στο μέλλον

Τεχνικές εγκαταστάσεις αεροδρομίου

Αντικατάσταση του φωτισμού του διαδρόμου με τεχνολογία LED και της εγκατάστασης πιο αποδοτικών κινητήρων στα συστήματα μεταφοράς αποσκευών και στις γέφυρες επιβίβασης επιβατών

Κατασκευές

Γίνεται εστίαση σε βιώσιμες, φιλικές προς το κλίμα ιδιότητες με χαμηλή κατανάλωση ενέργειας για νέα κατασκευαστικά έργα και βελτιστοποίηση της ενεργειακής απόδοσης των υφιστάμενων κτιρίων μέσω καινοτόμου τεχνολογίας εξαερισμού, αποδοτικού φωτισμού και χρήσης συστημάτων κλιματισμού και θέρμανσης

Κινητικότητα

Το αεροδρόμιο διαθέτει ήδη πάνω από 500 ηλεκτρικά οχήματα στο στόλο του και σκοπεύει να μετατρέψει τον υπόλοιπο στόλο. Όπου αυτό δεν είναι δυνατό (για παράδειγμα στην περίπτωση της πυροσβεστικής υπηρεσίας αεροδρομίου) θα κάνει χρήση εναλλακτικών καυσίμων