Σύνταξη: tourismtoday.gr

Αρκετές αεροπορικές εταιρείες θα προσπαθήσουν να πείσουν δικαστή την ερχόμενη Τρίτη ότι οι αυξήσεις στα τέλη που εισήγαγε το αεροδρόμιο Schiphol είναι αδικαιολόγητες και ξαφνικές.

Ο κλάδος έχει ήδη διαμαρτυρηθεί για το θέμα αυτό στην ολλανδική Αρχή Καταναλωτών και Αγορών (ACM) πριν από δύο χρόνια, αλλά η ρυθμιστική αρχή το απέρριψε.

Η KLM, η easyJet και η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (IATA) είναι μεταξύ αυτών που ζήτησαν από το Συμβούλιο Εμπορικών Προσφυγών (CBb) επανεξέταση της απόφασης.

Το 2021 ο κόμβος του Άμστερνταμ ανακοίνωσε ότι το κόστος χρήσης του θα αυξηθεί κατά διψήφιο ποσοστό τα επόμενα χρόνια.
Σύμφωνα με το αεροδρόμιο, οι αυξήσεις ήταν απαραίτητες λόγω των σημαντικών απωλειών από την κρίση της πανδημίας.
Τα τέλη αεροδρομίου είναι ρυθμιζόμενα, πράγμα που σημαίνει ότι η ACM καθορίζει αν είναι εύλογα.

Πέρυσι, η ACM έκρινε ότι η αύξηση των ναύλων ήταν δικαιολογημένη λόγω των μέτρων που έλαβε το Schiphol για να ανακάμψει από την κρίση του κορωνοϊού.
Οι αεροπορικές εταιρείες θεώρησαν ότι έπρεπε να πληρώσουν λιγότερα, εν μέρει λόγω των μεγάλων ουρών στο Schiphol πέρυσι. Στη συνέχεια αποφάσισαν να προσβάλουν την απόφαση της ACM στο δικαστήριο.

Η ΙΑΤΑ δήλωσε προηγουμένως ότι η Schiphol και η ολλανδική ρυθμιστική αρχή “απέτυχαν εντελώς να λάβουν υπόψη τους τις εξαιρετικές συνθήκες που δημιούργησε ο Covid-19”. Σύμφωνα με την ένωση, η σημαντική αύξηση των τιμών δεν είναι ούτε λογική ούτε συνετή, διότι θα μπορούσε να βλάψει την ανταγωνιστική θέση των ολλανδικών αερομεταφορών.