Μπορεί το Heathrow να έχει δεσμευτεί να μειώσει το κόστος για τις αεροπορικές, αλλά οι επικεφαλής σε British Airways, IAG και Virgin Atlantic, ζητούν από την κυβέρνηση να απαιτήσει εγγύησεις ότι ο αερολιμένας δεν θα γίνει πιο ακριβός μετά την κατασκευή του νέου διαδρόμου.

Ο Γραμματέας Μεταφορών Chris Grayling δήλωσε ότι η κυβέρνηση στοχεύει να δώσει σύντομα και επίσημα το πράσινο φως για το νέο διάδρομο στο πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο της Ευρώπης κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018, υπό την επιφύλαξη των διαβουλεύσεων και της εξασφάλισης της υποστήριξης του κοινοβουλίου.

“Δεν θα πάρετε επιπλέον πτήσεις εάν το Heathrow γίνει ακόμα πιο ακριβό”, διαμήνυσε στην κυβέρνηση ο Willie Walsh CEO της IAG, μιλώντας στην αρμόδια επιτροπή του Κοινοβουλίου.

Προειδοποίησε ότι εάν η κατασκευή του νέου διαδρόμου, των συνδεδεμένων τερματικών και της νέας υποδομής είναι υπερβολικά δαπανηρή, η επέκταση δεν θα φέρει τις επιπλέον πτήσεις που η κυβέρνηση ελπίζει προκειμένου να ενισχύσει το εμπόριο και την οικονομία.

Η British Airways που είναι η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία του αεροδρομίου Heathrow και αντιπροσωπεύει πάνω από το 50% των χρόνων απογείωσης και προσγείωσης  θα επεκταθεί αλλού εάν το Heathrow αυξήσει τις χρεώσεις του“, τόνισε χαρακτηριστικά ο Willie Walsh.

“Οι εγγύησεις που ζητάμε θα είναι ένα κίνητρο για το Heathrow να μην υπερβεί το πλάνο του προϋπολογισμού.

Ετσι οι πελάτες μας και εμείς δεν θα ανησυχούμε για οποιαδήποτε υπερβολική δαπάνη”, δηλώνει για το θέμα ο γενικός διευθυντής της Virgin Atlantic, Craig Kreeger.

Εκπρόσωπος της Heathrow δήλωσε ότι οι εκπρόσωποι των αεροπορικών εταιρειών θα έπρεπε να έχουν κατά νου ότι οι “εργαζόμαστε για να μειώσουμε περαιτέρω το κόστος και ήδη πέρυσι επιβεβαιώσαμε εξοικονόμηση κόστους μέχρι £ 2,5 δισ., γεγονός που καταδεικνύει τη συνεχή εστίαση και την πρόοδό μας στον τομέα αυτό”.