ose2601Μέχρι τον Δεκέμβριο του 2017 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή της γραμμής Αθήνα – Πάτρα του σιδηροδρομου, με τις εργασίες να εκτελούνται με γοργούς ρυθμούς. Η αποπεράτωση του τμήματος αυτού θα φέρει πιο κοντά την Αθήνα με την Αχαϊα, απόσταση που θα διανύεται με τρένο σε 1 ώρα και 50 λεπτά.

Σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ, ο σταθμός στο Διακοπτό βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης, στη σήραγγα Παναγοπούλας οι εργασίες είναι σε προχωρημένο στάδιο, ενώ, αρχές Ιουλίου ολοκληρώθηκε η κατασκευή της σήραγγας Αιγίου. Επίσης, σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται τα έργα σε Ακράτα, Διμινιό, Ξυλόκαστρο, στον Λυγιά και την Λυκοποριά.

Το τρένο υπολογίζεται ότι θα «τρέχει» με 200 χλμ / ώρα μεταξύ Κιάτου-Λυκοποριάς, 150 χλμ/ώρα μεταξύ Λυκοποριάς – Αιγίου/Ροδοδάφνης, 120 χλμ / ώρα μεταξύ Αιγίου-Αραχωβιτίκων και 90 χλμ/ώρα μεταξύ Αραχωβιτίκων –Πάτρας. Tο έργο προϋπολογισμού άνω του 1 δισ. περιλαμβάνει:

– την κατασκευή νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα από Αθήνα (ΣΚΑ) μέχρι το Κιάτο, μήκους 105 χλμ περίπου, με ηλεκτροκίνηση, τηλεδιοίκηση και τηλεπικοινωνίες.

– νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, μήκους 71 χλμ. περίπου, στο τμήμα από το νέο Σ.Σ. Κιάτου μέχρι τη Ροδοδάφνη, μετά το σταθμό Αιγίου, με σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση, τηλεπικοινωνίες και ηλεκτροκίνηση και

– την κατασκευή νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, μήκους 27,6 χλμ. στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο.

Πηγή:www.capital.gr