Σειρά Β2Β συναντήσεων επισφράγισε την παρουσία του Προαθωνικού Οργανισμού Τουρισμού στη διεθνή τουριστική έκθεση ΙΤΒ

 Δεκατρείς  επαγγελματικές συναντήσεις ανάμεσα σε στελέχη του Προαθωνικού Οργανισμού Τουρισμού και σε εκπροσώπους γερμανικών / ευρωπαϊκών τουριστικών γραφείων πραγματοποιήθηκαν στη γερμανική πρωτεύουσα κατά τη διάρκεια της διεθνούς τουριστικής έκθεσης Ι.Τ.Β., η οποία πραγματοποιήθηκε στο εκθεσιακό κέντρο I.C.C. του Βερολίνου από τις 4 μέχρι και τις 8.3.15.

Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων (πολλές από τις οποίες ήταν προκαθορισμένες) παρουσιάσθηκαν οι τουριστικές προτάσεις και δυνατότητες της περιοχής – κυρίως εκείνες που σχετίζονται με τις ειδικές μορφές τουρισμού, όπως αυτές καταγράφονται σε ολόκληρο το «τρίτο χαλκιδικιώτικο πόδι».

Περιπατητικές διαδρομές & adventure διακοπές, πολιτιστικές θεματικές εξορμήσεις, επισκέψεις σε αρχαιολογικούς χώρους, προσκυνηματικές περιηγήσεις, αποδράσεις και εκδρομές, ειδικές μορφές τουρισμού που σχετίζονται με το ελληνικό καλοκαίρι, όπως ο αλιευτικός και ο καταδυτικός τουρισμός, γαστρονομία & οίνος, κλπ., παρέλασαν από τα εκθεσιακά meeting rooms, προκειμένου να μπουν ως προτάσεις διακοπών στο μικροσκόπιο εξέτασης νέων συνεργασιών.

proa8wnikosverolino

Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με εκπροσώπους τουριστικών γραφείων, τα οποία ήδη συνεργάζονται με τοπικά καταλύματα, έτσι ώστε να ενισχυθούν οι επαγγελματικοί δεσμοί και να επεκταθούν οι υπάρχουσες συνεργασίες.

Το κλίμα ήταν ιδιαίτερα θετικό για τον προορισμό, γεγονός που αποδεικνύεται όχι μόνο από την αύξηση των προερχόμενων από τη γερμανική αγορά προκρατήσεων, αλλά και από το «γερμανικό κλαδικό ενδιαφέρον» για άνοιγμα ή επέκταση συνεργασιών που σχετίζονται με ειδικές τουριστικές μορφές. Μία από αυτές αποτελεί ο τουρισμός περιπατητικών περιηγήσεων, η οργανωμένη προώθηση του οποίου έχει προσελκύσει στην περιοχή μικρά γραφεία από ολόκληρη την κεντρική, δυτική και βόρεια Ευρώπη. Το πολιτιστικό / θρησκευτικό πρόγραμμα αλλά και εκείνο που ακολουθεί τους «τοπικούς δρόμους του κρασιού και των συμποσίων» διοχετεύεται ολοένα και περισσότερο στη γερμανική αγορά, η οποία ανταποκρίνεται με θέρμη και ενθουσιασμό.

Η προώθηση του προορισμού στην εν λόγω αγορά θα κλιμακωθεί μέσω ποικίλων επικοινωνιακών δραστηριοτήτων, με κορυφαία αυτήν της επίσκεψης Γερμανών εκπροσώπων Τύπου, οι οποίοι θα βρεθούν στην περιοχή της Ουρανούπολης κατά τη διάρκεια της εβδομαδιαίας θεματικής ενότητας του Mount Athos Area KOUZINA 2015 με τίτλο «Η Μοναστηριακή Κουζίνα».