Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Hyatt επέστρεψε στα κέρδη το δεύτερο τρίμηνο του 2022, καθώς η εταιρική ζήτηση και οι ομαδικές κρατήσεις ανέκαμψαν με έντονους ρυθμούς. Η ξενοδοχειακή εταιρεία με έδρα το Σικάγο πραγματοποίησε:

  • Καθαρά κέρδη 206 εκατομμυρίων δολαρίων το δεύτερο τρίμηνο, σε σύγκριση με απώλεια 9 εκατομμυρίων δολαρίων το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
  • Αύξηση εσόδων από 663 εκατομμύρια δολάρια σε 1,48 δις δολάρια την ίδια περίοδο.

Ο Mark Hoplamazian, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hyatt Hotels Corporation, δήλωσε ότι η αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας οφείλεται σε «ένα επίπεδο ρεκόρ παροδικών εσόδων από τον ελεύθερο χρόνο και τη ραγδαία βελτίωση της παροδικής ζήτησης για ομάδες και επιχειρήσεις».

Η ζήτηση διευρύνθηκε τόσο γεωγραφικά όσο και ανά τμήμα, με το Revpar (έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο) στις περισσότερες βασικές γεωγραφικές μας περιοχές να υπερβαίνει την ίδια περίοδο το 2019.

Οι προοπτικές μας παραμένουν αισιόδοξες με ισχυρά αποτελέσματα και τάσεις κρατήσεων για μελλοντικές περιόδους να συνεχίζονται τον Ιούλιο.»

Η εταιρεία είπε ότι τα θετικά οικονομικά αποτελέσματα «οδηγήθηκαν από την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή καθώς οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί χαλάρωσαν, τα διασυνοριακά ταξίδια ενισχύθηκαν και οι αεροπορικές μεταφορές βελτιώθηκαν».

Όπως οι περισσότεροι από τους ανταγωνιστές της, η Hyatt συνεχίζει να επεκτείνεται με περίπου 5.500 δωμάτια που προστέθηκαν το τρίμηνο και μια συνολική ανάπτυξη 113.000 δωματίων.

Όπως υπογραμμίζει ο Mark Hoplamazian «μολονότι υπήρξαν καθυστερήσεις στο χρονοδιάγραμμα των ανοιγμάτων σε ολόκληρο τον κλάδο, είμαστε ιδιαίτερα ενθαρρυμένοι από τον όγκο των ευκαιριών μετατροπής που καθοδηγείται από την συναρπαστική αξία των εμπορικών σημάτων μας και αναμένουμε ότι η καθαρή αύξηση των δωματίων για ολόκληρο το έτος θα είναι μεγαλύτερη από 6 τοις εκατό».