Το Διευθύνων Σύμβουλος του ταξιδιωτικού γίγαντα Tui λέει ότι η εταιρεία είναι «αισιόδοξη ότι ο τουρισμός θα μπορέσει να ανακάμψει στα επίπεδα του 2019 το επόμενο καλοκαίρι».

Σε μια συνέντευξη στην ιστοσελίδα του Ομίλου Tui, ο Friedrich Joussen είπε ότι η εταιρεία είναι «θετική» για την καλοκαιρινή σεζόν του 2022 και υπάρχουν «καλοί λόγοι για αισιοδοξία».

«Οι δείκτες και οι τάσεις είναι άθικτες, το καλοκαίρι του 2022 είναι καλά κρατημένο και επί του παρόντος ευθυγραμμίζεται με τις προσδοκίες δυναμικότητας», είπε.

«Είναι ακόμα πολύ νωρίς για να κάνουμε μια πραγματική πρόβλεψη για την καλοκαιρινή σεζόν του 2022. Αλλά είμαστε αισιόδοξοι ότι ο τουρισμός θα μπορέσει να ανακάμψει στα επίπεδα του 2019 το επόμενο καλοκαίρι.

«Ταυτόχρονα, γνωρίζουμε επίσης από το 2021 ότι οι κρατήσεις θα γίνονται πολύ αργότερα και σε συντομότερη προειδοποίηση.

«Οι κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2022 από όλες τις αγορές Tui είναι ήδη πολύ ενθαρρυντικές».

Είπε ότι η Tui επικεντρώνεται τώρα στην «αναχρηματοδότηση και τη μείωση της ανάληψης των δημόσιων δανείων».

«Θέλουμε, μπορούμε και θα βρούμε τον δρόμο της επιστροφής στην οικονομική ισχύ», εξήγησε.

«Η νέα Tui θα είναι πιο λιτή, πιο ψηφιακή και πιο αποτελεσματική. Αλλά θα συνεχίσει να θέτει πρότυπα στον τουρισμό όσον αφορά την ποιότητα, την καινοτομία και τη βιωσιμότητα».

Κοιτάζοντας πίσω στη σεζόν του 2021, είπε ότι «η επανεκκίνηση μετά το Πάσχα και η καλοκαιρινή σεζόν ήταν επιτυχημένες για την Tui».

«Οι κρατήσεις για το τέταρτο τρίμηνο ήταν, όπως αναμενόταν, περίπου το 50% ενός κανονικού έτους κράτησης», πρόσθεσε.

Η Tui έχει δει αυξημένη ζήτηση πελατών για ταξίδια υψηλότερης αξίας και περισσότερες πρόσθετες υπηρεσίες και «μια ισχυρή στροφή» προς τις μεσογειακές χώρες.

«Περιμένουμε να ακολουθήσει ανάκαμψη στον τομέα των μεγάλων αποστάσεων λίγο αργότερα. Αλλά οι μακρινοί προορισμοί είναι στο δρόμο της επιστροφής, συμπεριλαμβανομένης της Βόρειας Αφρικής και των νησιών του Πράσινου Ακρωτηρίου», είπε ο Joussen.

«Η πανδημία έχει απλώς πατήσει ένα κουμπί παύσης, αλλά οι τάσεις είναι αδιάκοπες και συνεχίζονται».

Είπε ότι ο Όμιλος Tui θα προχωρήσει με τη «στρατηγική του για τα δικαιώματα περιουσιακών στοιχείων» που σημαίνει περισσότερα ξενοδοχεία που θα λειτουργούν από την εταιρεία και λιγότερα ακίνητα υπό την ιδιοκτησία του.

«Για την εμπειρία του πελάτη, σημασία έχει η μάρκα και η ποιότητα του ξενοδοχείου, όχι αν το ακίνητο ανήκει σε εμάς», σχολίασε.

Ο Joussen βλέπει επίσης «μεγάλες δυνατότητες» για τον επιχειρηματικό τομέα των Δραστηριοτήτων και Εμπειριών της Tui, που ονομάζεται Tui Musement, και βλέπει τη μεγαλύτερη βιωσιμότητα και τον περαιτέρω μετασχηματισμό ως «επιχειρηματικές ευκαιρίες».