Οι Βρετανοί ταξιδιώτες αντιμετώπισαν αναστάτωση το πρωί της Δευτέρας, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες ακύρωσαν περισσότερες από 120 πτήσεις και η Eurotunnel προειδοποίησε για τρίωρες καθυστερήσεις.

Η Easyjet και η British Airways έριξαν απέδωσαν ευθύνες στις απουσίες του προσωπικού λόγω του Covid για τις ακυρώσεις, ενώ η Eurotunnel δήλωσε ότι ένα χαλασμένο τρένο προκάλεσε καθυστερήσεις.

Το Πάσχα σηματοδοτεί τις πρώτες διακοπές στη Βρετανία μετά τη λήξη των ταξιδιωτικών περιορισμών της πανδημίας.

Αυτό έχει οδηγήσει σε αύξηση της ζήτησης αλλά και απογοήτευση για τους παραθεριστές.

Λόγω των πολύ υψηλών επιπέδων Covid στη χώρα επηρεάζεται η βιομηχανία μεταφορών. Υπάρχουν όμως και πιο υποβόσκοντα προβλήματα που ανάγονται στην αρχή του Covid.

Σε αυτά περιλαμβάνεται η έλλειψη προσωπικού μετά την αποχώρηση χιλιάδων ανθρώπων από την αεροπορική βιομηχανία κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Οι ελλείψεις προσωπικού οδήγησαν σε μεγάλες ουρές στην ασφάλεια και τα check-in.

Στο αεροδρόμιο του Μπέρμιγχαμ οι ταξιδιώτες παραπονέθηκαν για “χάος” με μεγάλες ουρές τόσο για όσους φτάνουν όσο και για όσους αναχωρούν. Το αεροδρόμιο ζήτησε συγγνώμη και δήλωσε ότι δεν τηρήθηκαν τα πρότυπα.