Από τους χαμηλότερους ναύλους σε καλύτερη εξυπηρέτηση, περισσότερες επιλογές και η άνοδος του ανταγωνισμού χαμηλού κόστους σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων αποτελεί καλή είδηση ​​για τους επιβάτες.

Οι παραδοσιακές αεροπορικές εταιρείες, όπως η Delta και η United, πρέπει να προσαρμοστούν ή να χαθούν, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους, όπως η Norwegian και η WOW Air, έχουν προχωρήσει σε μια νέα εποχή φθηνότερων πτήσεων, στις διαδρομές που κυριαρχούσαν κάποτε.

Οι μεγάλοι αερομεταφορείς αναγνωρίζουν την απειλή σε αυτό το νέο επιχειρησιακό μοντέλο και προσαρμόζονται μειώνοντας τις τιμές των ναύλων και αυξάνοντας τις υπηρεσίες.

Οι παραδοσιακές αεροπορικές εταιρείες βελτιώνουν επίσης τις καμπίνες των αεροπλάνων τους, προσφέροντας καλύτερη ψυχαγωγία κατά τη διάρκεια της πτήσης και Wi-Fi που λειτουργεί σε όλο τον κόσμο με σχετικά μικρό τέλος, ενώ η Norwegian το παρέχει δωρεάν στις περισσότερες πτήσεις στην Ευρώπη.

Οι παραδοσιακές αεροπορικές εταιρείες στοιχηματίζουν επίσης ότι η πληρωμή για φαγητό σε μακρινή πτήση θα είναι ασύμφορη για τους περισσότερους ταξιδιώτες.

Εχουν βελτιώσει τα μενού τους, έχουν προσθέσει υγιεινές επιλογές, τοπικά προϊόντα, ενώ προσφέρουν ακόμη και μοναδικές επιλογές για φαγητό.

Η KLM θα σας επιτρέψει να προσθέσετε a la carte gourmet γεύματα στο οικονομικό σας εισιτήριο μακρινών αποστάσεων για περίπου 12€.

Οι παραδοσιακές αεροπορικές εταιρείες αλλάζουν επίσης τους στόλους τους για να ανταγωνίζονται καλύτερα τους αερομεταφορείς χαμηλού κόστους μειώνοντας – όπου μπορούν – τα υψηλά λειτουργικά τους έξοδα.

Τα νέα αεροσκάφη, όπως το Boeing 737 MAX και το Airbus A320LR, θα επιτρέψουν στις αεροπορικές εταιρείες να εξυπηρετήσουν ορισμένες διαδρομές στο εξωτερικό πιο οικονομικά.

Η IATA αναμένει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια σχεδόν διπλασιάζεται. Μέχρι το 2035, θα εξυπηρετηθούν 7,2 δισεκατομμύρια επιβάτες, σε σύγκριση με τα 3,8 δισεκατομμύρια που πέταξαν το 2016. Κι αυτή η τεράστια αύξηση θα αφήσει περιθώρια για περαιτέρω προσαρμογή.