Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν πρότεινε τη θέσπιση νέων κανόνων τιμολόγησης στα αεροπορικά εισιτήρια.
Την πρόταση που στόχο έχει να διασφαλιστεί ότι οι καταναλωτές θα λαμβάνουν μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα τιμών πριν αγοράσουν αεροπορικά εισιτήρια, κατέθεσε στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ανταγωνισμού του Λευκού Οίκου.

Σύμφωνα με τη νέα πρόταση, οι αεροπορικές εταιρείες, οι τρίτοι πωλητές και οι ιστότοποι μετα-αναζήτησης ταξιδιού θα πρέπει να αποκαλύπτουν με σαφήνεια εκ των προτέρων τις ειδικές επιβαρύνσεις για τους επιβάτες ή το δρομολόγιο. Σε αυτές θα συμπεριλαμβάνονται τα τέλη αποσκευών, αλλαγής, ακύρωσης και για οικογενειακές θέσεις.

Όλες οι χρεώσεις που θα περιλαμβάνονται στην τελική τιμολόγηση των εισιτηρίων θα πρέπει να εμφανίζονται με σαφήνεια στον καταναλωτή, όποτε και όπου εμφανίζονται πληροφορίες ναύλου και προγράμματος για εμπορικές πτήσεις προς/εντός/από τις ΗΠΑ.

«Οι επιβάτες αεροπορικών εταιρειών αξίζουν να γνωρίζουν το πλήρες, πραγματικό κόστος των πτήσεων τους προτού αγοράσουν ένα εισιτήριο, δήλωσε ο Pete Buttigieg υπουργός Μεταφορών των ΗΠΑ.

Αυτός ο νέος προτεινόμενος κανόνας θα απαιτούσε από τις αεροπορικές εταιρείες να είναι διαφανείς με τους πελάτες σχετικά με τα τέλη που χρεώνουν. Θα βοηθήσει επίσης τους ταξιδιώτες να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις και να εξοικονομούν χρήματα».

Η θέσπιση αυτών των κανόνων παρουσιάζεται ως απάντηση στο ήδη καθιερωμένο εκτελεστικό διάταγμα του προέδρου Τζο Μπάιντεν για την «Προώθηση του Ανταγωνισμού στην Αμερικανική Οικονομία», μέσω του οποίου η κυβέρνηση συντονίζει τις προσπάθειες για «να βοηθήσει στη μείωση των τιμών για τους καταναλωτές, στην αύξηση των μισθών για τους εργαζόμενους και στην προώθηση της καινοτομίας την οικονομία με την προώθηση του ανταγωνισμού».

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ θα καλέσει όλες τις ομοσπονδιακές υπηρεσίες να ασκήσουν την επιρροή τους προκειμένου να αποκαλύψουν και να περιορίσουν τέτοιες κρυφές χρεώσεις που διογκώνουν την πραγματική τιμολόγηση για τον τελικό καταναλωτή.

Επίσης, πρόκειται να συζητήσει πώς παρόμοιες αθέμιτες, κρυφές πρακτικές χρεώσεων μαστίζουν τους Αμερικανούς καταναλωτές σε άλλους, άσχετους κλάδους, συμπεριλαμβανομένων των τελών παρόχων υπηρεσιών Διαδικτύου και των τελών υπερανάληψης και καθυστερήσεων τραπεζικών και πιστωτικών εταιρειών.

Τα ενδιαφερόμενα μέρη και οι ενώσεις καταναλωτών μπορούν να υποβάλουν σχόλια σχετικά με αυτήν την Ανακοίνωση Προτεινόμενης Δημιουργίας Κανόνων (NRPM) για τις επόμενες 60 ημέρες πριν από την υποβολή της νέας νομοθεσίας για τελική έγκριση.