Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες που χρησιμοποιούν στο μάρκετινγκ Facebook και Instagram πιθανότατα να έχουν προβλήματα με τις αλλαγές που ανακοινώθηκαν την προηγούμενη εβοδομάδα, σύμφωνα με τις οποίες θα είναι δύσκολο να προσγγίσουν πελάτες χωρίς να πληρώσουν.

Οπως διαμήνυσε από την σελίδα του ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook Mark Zuckerberg “τις επόμενες εβδομάδες και μήνες, θα βλέπετε λιγότερο δημόσιο περιεχόμενο, όπως αναρτήσεις από επιχειρήσεις, εμπορικά σήματα και μέσα ενημέρωσης”, ως μέρος μιας σημαντικής αλλαγής για το 2018.

Οι αλλαγές αυτές θα επηρεάσουν και το Instagram που έχει στην κατοχή του το Facebοok.

Ποιά είναι η λύση; Να είστε φίλοι με τους πελάτες σας από την προσωπική σας σελίδα και να αναζητάτε στρατηγικές μάρκετινγκ επιρροής μέσα από εκεί, συστήνουν οι ειδικοί, ενώ ο Zuckerberg αναφέρει ότι το όφελος των χρηστών-επαγγελματιών θα είναι τεράστιο από τα “ζωντανά βίντεο” σε σχέση με τα “κανονικά”.