Σύνταξη: tourismtoday.gr

Την ενίσχυση ανάπτυξης της διανομής B2B της TUI Musement σηματοδοτεί η αλλαγή ηγεσίας στο τμήμα εκδρομών και δραστηριοτήτων του TUI Group.

Ο Claudio Bellinzona, ένας από τους συνιδρυτές της TUI Musement και προηγουμένως επικεφαλής προμηθειών, αποχωρεί αλλά θα συνεχίσει ως εξωτερικός σύμβουλος, στην εταιρεία.

Ο Nishank Gopalkrishnan πρώην επικεφαλής επιχειρήσεων της TUI Musement, ανέλαβε την θέση εμπορικού διευθυντή.
Θα είναι υπεύθυνος για όλες τις στρατηγικές συνεργασίες B2B για τη διανομή και την παγκόσμια προσφορά σε εμπειρίες, εκδρομές και δραστηριότητες.

Το B2B είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς της μάρκας. Παράγει περίπου το ήμισυ των εσόδων του μέσω συνεργασιών διανομής με μερικούς από τους κορυφαίους ταξιδιωτικούς οργανισμούς στον κόσμο.

Η TUI Musement παρέχει στους B2B συνεργάτες περισσότερες από 88.000 εμπειρίες, πάνω από 1.000 πολυήμερες εκδρομές και 125.000 διαδρομές μεταφοράς σε 100 χώρες, καθώς και τηλεφωνικά κέντρα και υπηρεσίες σε προορισμούς.

Ο Nishank Gopalkrishnan θα ενοποιήσει τα τμήματα που είναι υπεύθυνα για τις σχέσεις με τους συνεργάτες διανομής, όπως OTA, αεροπορικές εταιρείες και ξενοδοχεία, και εκείνους που διαχειρίζονται την προσφορά προϊόντων μέσω της συνεργασίας με φορείς έλξης και δραστηριοτήτων.

Στόχος, σύμφωνα με την εταιρεία είναι η «αποτελεσματική ανάπτυξη χαρτοφυλακίου σχετικών εμπειριών ιδίων και τρίτων, υποστηρίζοντας σχέσεις συνεργατών σε επίπεδο προμήθειας και διανομής και ενισχύοντας τη μεγαλύτερη ευθυγράμμιση μεταξύ των ενδιαφερόμενων μερών B2B».

Επικεφαλής στην Intercruises Shoreside & Port Services -το εμπορικό σήμα B2B της TUI Musement που ειδικεύεται στην επίγεια εξυπηρέτηση κρουαζιέρας και τις λιμενικές λειτουργίες- θα συνεχίσουν να είναι η Virginia Quintairos, διευθύντρια επιχειρηματικής ανάπτυξης και η Olga Piqueras, διευθύνουσα σύμβουλο λιμενικών επιχειρήσεων.

Όπως δήλωσε ο Peter Ulwahn, διευθύνων σύμβουλος της TUI Musement «μεγαλώνουμε γρήγορα και είναι η ώρα να πάμε την επιχείρηση μας στο επόμενο επίπεδο και το B2B είναι ένας στρατηγικός τομέας εστίασης.

Ενοποιώντας τους ειδικούς της συνεργασίας μας σε μια ενιαία εμπορική ομάδα B2B, θα είμαστε πιο συγκεντρωμένοι, ευέλικτοι και αποτελεσματικοί, παρέχοντας καλύτερα προϊόντα, λύσεις και υπηρεσίες σε ολόκληρο το οικοσύστημα των συνεργατών μας».