Τις απόψεις και τις συνήθειες πάνω από 16.000 Αμερικανών διεθνών αεροπορικών ταξιδιωτών, αποκαλύπτει νέα έρευνα. Τα αποτελέσματα παρέχουν μοναδικά ευρήματα για τους Αμερικανούς τουρίστες και για το πώς σχεδιάζουν και ξοδέψουν τα χρήματά τους όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό.

Ειδικότερα, η συμβουλευτική εταιρεία ερευνών BDRC, στη μελέτη της Global Passenger Study αποκαλύπτει ότι οι Αμερικανοί διεθνείς ταξιδιώτες αεροπορικών εταιρειών, σε σύγκριση με τους ομολόγους τους στην Ευρώπη, την Ασία και τη Λατινική Αμερική, είναι πιο πιθανό να προγραμματίσουν το ταξίδι τους εκ των προτέρων προκειμένου να είναι ενημερωμένοι για το τι να περιμένουν, ενώ ενδιαφέρονται λιγότερο για μεμονωμένα ταξίδια (να ανακαλύπτουν μόνοι τους πράγματα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους),

Επιπλέον, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες αναψυχής δαπανούν περισσότερα χρήματα για τις διεθνείς διακοπές και πραγματοποιούν περισσότερες διανυκτερεύσεις από τους ταξιδιώτες άλλων περιοχών. Παράλληλα, όταν επισκέπτονται διεθνείς προορισμούς, οι Αμερικανοί επιθυμούν να γνωρίσουν την τοπική κουλτούρα, αλλά θέλουν επίσης να γνωρίσουν τα κύρια τουριστικά αξιοθέατα της εκάστοτε περιοχής.
Άλλα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Από το δείγμα περισσότερων από 2.000 Αμερικανών διεθνών ταξιδιωτών, η συντριπτική πλειοψηφία (72%) ταξιδεύει αεροπορικώς για αναψυχή.
  • Αυτοί οι ταξιδιώτες πραγματοποιούν κατά μέσο όρο 4 ταξίδια αναψυχής στο εξωτερικό ανά έτος και πραγματοποιούν 28 διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία.
  • Οι Αμερικανοί έχουν το υψηλότερο ποσοστό Boomers (μια ομάδα με δυνητικά μεγαλύτερη ταξιδιωτική ευελιξία σε σχέση με άλλα δημογραφικά στοιχεία) που ταξιδεύουν μέσω αερομεταφορών διεθνώς.
  • Όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό, η προτίμηση των ξενοδοχειακών μονάδων των Αμερικανών είναι για καταλύματα κατηγορίας Upper Midscale (78%), ενώ το 45% προτιμά το Luxury και το 45% επιλέγει το Midscale διαμονή.
  • Το 39% των Αμερικανών ταξιδιωτών που συμμετείχαν στην έρευνα έχει μείνει σε σπίτι στο εξωτερικό μέσω πλατφορμών της οικονομίας του διαμοιρασμού (Airbnb, VRBO κ.λπ.) κατά το παρελθόν έτος.
  • Όσον αφορά στις αεροπορικές εταιρείες, οι περισσότεροι Αμερικανοί επιλέγουν να πετάξουν στο εξωτερικό με την Delta, ενώ ακολουθούν η American Airlines και η United.

“Αυτά τα αποτελέσματα καταδεικνύουν ότι οι Αμερικανοί ταξιδιώτες είναι πιο πιθανό να θέλουν οργανωμένα ταξίδια, αναζητώντας βοήθεια στον προγραμματισμό προκειμένου να αποφύγουν τις εκπλήξεις κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, δήλωσε ο Matthew Petrie, Πρόεδρος της BDRC Αμερικής