Υποχώρησε κατά 1,3% η ικανοποίηση των αμερικανών ταξιδιωτών από τις ιστοσελίδες ταξιδιών με βάση τον Αμερικανικό Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών, σύμφωνα με έρευνα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που διενεργήθηκαν σε διάστημα πέντε εβδομάδων τον Μάρτιο και τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, με περισσότερους από 12.000 ανθρώπους να ανταποκρίνονται σε αυτές.
Ειδικότερα, οι ιστότοποι Orbitz και Travelocity που ανήκουν στην Expedia είχαν το καλύτερο κέρδος συνολικά στο έτος στην έρευνα λαμβάνοντας ποσοστό 4% η καθεμία, με την Priceline να καταγράφει άνοδο 1% και άλλες εταιρείες να μειώνουν το ποσοστό τους κατά 3%, συμπεριλαμβανομένης της Expedia.com.
Η έκθεση ταξιδιών της America Customer Satisfaction Index- ACSI διαπίστωσε μείωση ικανοποίησης για πολλές αεροπορικές εταιρείες, σε ποσοστό 2,7%, με την Southwest Airlines να προσπερνάει την JetBlue και την Alaska Airlines να βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας.
Τέλος, όσον αφορά στα ξενοδοχεία δεν παρουσιάστηκαν ιδιαίτερες μεταβολές με το Hilton και το Marriott να κερδίζουν τις δύο πρώτες θέσεις και το εμπορικό σήμα Starwood Hotels & Resorts που αποκτήθηκαν από τη Marriott το 2016 να καταλαμβάνει την τρίτη θέση δίπλα στο Hyatt.