Ποσοστό άνω του 70% των Κινέζων καταναλωτών θεωρεί ότι ο τουρισμός θα ανακάμψει μετά τον Ιούνιο. Παράλληλα, το 20% αναφέρει μετά το Μάιο, ως περίοδο ανάκαμψης. Τα ανωτέρω αναφέρονται στην China Tourism News σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του δείκτη τουριστική κατανάλωσης και εμπιστοσύνης.
Ο δείκτης εμπιστοσύνης για τη σύνθετη τουριστική κατανάλωση ανήλθε στο 41,3. Ταυτόχρονα ο δείκτης για την τρέχουσα κατάσταση βρίσκεται στο 13,8. Ο δείκτης για μελλοντική προσδοκία είναι 63,4.
“Η ανάκαμψη της πολιτιστικής και τουριστικής αγοράς μετά την επιδημία του COVID-19 είναι πιθανό να είναι μια καμπυλωτή και σταδιακή διαδικασία.
Σημειώνεται ότι η έρευνα διεξήχθη μεταξύ 6 και 10 Μαρτίου με μέγεθος δείγματος 1.000 ατόμων. Μάλιστα θα διεξάγεται μία φορά το μήνα στο μέλλον.
Η έρευνα δείχνει ότι ο εγχώριος τουρισμός, ειδικά τα ταξίδια μικρής εμβέλειας, θα αναλάβουν ηγετικό ρόλο στην ανάκαμψη.
Λόγω της παγκόσμιας επιδημικής κατάστασης, ο εξερχόμενος τουρισμός είναι πιθανό να ανακάμψει σταδιακά το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Επίσης η ανάκαμψη του εισερχόμενου τουρισμού μπορεί να διαρκέσει περισσότερο, σύμφωνα με την έκθεση.
Μεταξύ των καταναλωτών που έχουν προγραμματίσει να ταξιδέψουν για πρώτη φορά μετά την επιδημία 43,5% επέλεξε να πάει για μια προαστιακή εκδρομή, 20% επέλεξε μακρινές περιηγήσεις και 6,9% επέλεξε το εξωτερικό. Περίπου το 30% των ερωτηθέντων δεν έχουν ακόμα σχέδια ταξιδιού.