Η Travelport και η American Express Global Business Travel (Amex GBT) ανανέωσαν τη στρατηγική τους σχέση με μια πολυετή συμφωνία που περιλαμβάνει τη χρήση της επόμενης γενιάς πλατφόρμας πωλήσεων της Travelport, Travelport+ .

Οι βελτιώσεις στο Travelport+ στοχεύουν στη βελτίωση της πρόσβασης στο περιεχόμενο, παρέχοντας περισσότερες δυνατότητες λιανικής πώλησης και ενισχύοντας την παραγωγικότητα για τους ταξιδιωτικούς συμβούλους.

«Εκτιμούμε τη σχέση μας με την Amex GBT που έχει διαρκέσει περισσότερα από 40 χρόνια. Η εμβάθυνση της συνεργασίας μας χρησιμοποιώντας το Travelport+ θα ωφελήσει τόσο την Amex GBT όσο και τους επιχειρηματικούς πελάτες της», δήλωσε ο Jason Toothman, επικεφαλής εμπορικός διευθυντής  της Travelport.

«Ο συνδυασμός της τεχνογνωσίας της Amex GBT με τα σύγχρονα εργαλεία λιανικής πώλησης ταξιδιών θα βελτιώσει τελικά τον τρόπο διαχείρισης των εταιρικών ταξιδιών. Η εισαγωγή των δυνατοτήτων εξυπηρέτησης Travelport+ και οι βελτιώσεις στο λιανικό εμπόριο θα διασφαλίσουν τη συνεχή εστίαση στην παροχή αξίας πελατών, ταξιδιωτών και προμηθευτών στην αγορά της Amex GBT».

«Η συμφωνία μας με την Travelport παραμένει επικεντρωμένη στην καινοτομία και στη διασφάλιση της πρόσβασης των πελατών μας στο ευρύτερο σύνολο περιεχομένου, ενώ συνεχίζουμε να παρέχουμε την καλύτερη εξυπηρέτηση στην κατηγορία», δήλωσε ο John Bukowski, αντιπρόεδρος περιεχομένου και στρατηγικής προμήθειας. «Η προγραμματισμένη αναβάθμισή μας στο Travelport+ και το κοινό μας όραμα για την προώθηση του ταξιδιωτικού λιανικού εμπορίου με σύγχρονη τεχνολογία και απλοποίηση διαδικασιών θα βοηθήσουν την αγορά Amex GBT να εκπληρώσει την υπόσχεσή της και να τροφοδοτήσει την αποστολή μας να προωθήσουμε την πρόοδο μέσω των ταξιδιών».