Έντονη διάθεση για ταξίδια δείχνουν οι Ινδιάνοι Millennials τουρίστες, σύμφωνα με έρευνα της Yatra.com, μιας από τις κορυφαίες πύλες online ταξιδίων της Ινδίας, με το 71% των ερωτηθέντων να είναι πρόθυμο να ταξιδέψει τη χειμερινή περίοδο.

Πιο αναλυτικά, η έρευνα μεταξύ 1592 ερωτηθέντων, εκ των οποίων το 43% ανήκαν στην κατηγορία των millennials, κατέδειξε ότι η εν λόγω κατηγορία επιλέγει τα εσωτερικά ταξίδια για συντομότερες αλλά συχνές μετακινήσεις, ενώ το 66% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι επιθυμεί να ταξιδέψει για λιγότερο από επτά ημέρες. Παράλληλα, τα στοιχεία φανερώνουν περαιτέρω αύξηση των κρατήσεων με σχεδόν 38% ερωτηθέντων να προγραμματίζουν κρατήσεις 1-3 μήνες πριν από την ημερομηνία του ταξιδιού.

Ενδιαφέρον αποτελεί το γεγονός ότι ενώ το 31% των ανθρώπων ήταν πρόθυμοι να δαπανήσουν πάνω από 50.000 INR σε ένα ταξίδι, η προτιμώμενη επιλογή διαμονής παραμένει τα οικονομικά ξενοδοχεία, γεγονός που αποκαλύπτει ότι οι ταξιδιώτες προτιμούν τις εμπειρίες από την άνεση.

Με την ταχεία αύξηση της διείσδυσης του Διαδικτύου, ο Ινδός ταξιδιώτης είναι πολύ έμπειρος με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Αυτό επιβεβαιώνεται από το 92% των ερωτηθέντων που προτιμούν να κάνουν κράτηση στο διαδίκτυο, σε σύγκριση με μόνο το 8%, οι οποίοι εξακολουθούν να αναζητούν υπηρεσίες από εξωτερικούς πράκτορες.

Η έρευνα αποκάλυψε αξιοσημείωτη άνοδος στις προτιμήσεις των Ινδών millennials για προορισμούς σε παραλίες. Ένα άλλο εύρημα της έρευνα είναι ότι το 62% των ανθρώπων προτιμούν να κλείσουν τις πτήσεις και τα εισιτήριά τους χωριστά σε πακέτα ομάδας ή προσαρμοσμένα. Συνεχίζει να υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός ταξιδιωτών, περίπου 52%, που θέλουν να ξοδέψουν λιγότερα από 2.500 INR ανά διανυκτέρευση για διαμονή. Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να δαπανήσουν χρήματα για αυθεντικές εμπειρίες που αφορούν στον πολιτισμό, την ιστορία και τους ανθρώπους της χώρας που επισκέπτονται.

Σημειώνεται επίσης ότι ο φετινός χειμώνας έχει σημειώσει έντονη αύξηση στις οικογένειες που σχεδιάζουν διακοπές καθώς και σχεδόν το 40% επιλέγουν οικογενειακές διακοπές ακολουθούμενες στενά από την προτίμηση του ταξιδιού με σύζυγο / σύντροφο. Η έρευνα επίσης διαπιστώνει ότι σχεδόν το 61% των Ινδών πιστεύει ότι η επιλογή των πιθανών δραστηριοτήτων είναι εξαιρετικά σημαντική κατά τη διάρκεια των προγραμματισμένων διακοπών.

Μερικά ακόμα βασικά χαρακτηριστικά της έρευνας αναφέρουν:

  • Περισσότερο από το 51% των ερωτηθέντων προτιμούν τα οικονομικά ξενοδοχεία, ακολουθούμενα από ξενοδοχεία 4/5 αστέρων (28%) και homestays (11%).
    • Η τάση για εκ των προτέρων κράτηση εξακολουθεί να αυξάνεται με το 38% να «κλείνει» τα εισιτήριά τους 1-3 μήνες νωρίτερα. Το 29% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι κάνουν κράτηση εισιτηρίων 15 ημέρες – 1 μήνα εκ των προτέρων.
    • Το 31% των ερωτηθέντων είναι πρόθυμοι να δαπανήσουν πάνω από 50.000 INR για τις διακοπές. 30% και 24% είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν μεταξύ 10.000 – 25.000 INR και 25.000 INR – 50.000 INR αντίστοιχα.
    • Το 67% των ερωτηθέντων προτιμούν να χρησιμοποιούν πιστωτική / χρεωστική κάρτα ενώ ταξιδεύουν. Το 28,5% δήλωσε ότι τα μετρητά είναι ο προτιμώμενος τρόπος πληρωμής τους κατά τη διάρκεια των διακοπών.
    • Η ηλιοθεραπεία, η πεζοπορία και το σκι έχουν αναδειχθεί ως οι αγαπημένες δραστηριότητες για να απολαύσουν στις διακοπές τους, ενώ τα κασκόλ και οι μπότες είναι τα εξαρτήματα που πρέπει να έχουν για το χειμερινό ταξίδι τους.