Οι Millennials είναι πιθανό να γίνουν ο βασικός μοχλός της αναζωογόνησης του τουρισμού της Ινδίας.

Συγκεκριμένα, το 71% των millennials δηλώνουν ότι είναι πρόθυμοι να εξερευνήσουν την «Incredible India» τους επόμενους έξι μήνες. Αυτό αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της BOTT (Business of Travel Trade).

Η διαδικτυακή έρευνα διεξήχθη για μια περίοδο τριών εβδομάδων τον Σεπτέμβριο, με πάνω από 6.000 Millennials να συμμετέχουν.

Υπενθυμίζεται ότι με τον όρο Millennials, επίσης γνωστοί ως Generation Y, θεωρούνται όσοι γεννήθηκαν κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1980 έως τα μέσα της δεκαετίας του 1990.

Η έρευνα αποκάλυψε ότι, οι millennials ενδιαφέρονται πολύ να εξερευνήσουν την Ινδία περισσότερο από ποτέ. Υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι τους δίνονται απρόσκοπτες ταξιδιωτικές εμπειρίες.

  • Περίπου 42% των millennials θεωρούν ότι η έλλειψη κατάλληλων πληροφοριών σχετικά με τους περιορισμούς COVID-19 αποτελεί μεγάλη πρόκληση κατά τον προγραμματισμό διακοπών στην Ινδία.
  • To 38% θεωρεί ότι δεν υπάρχουν αρκετές αξιόπιστες ταξιδιωτικές πληροφορίες για μοναδικούς προορισμούς.

To 21% περίπου των millennials δήλωσε ότι η απόφασή τους για την επιλογή προορισμού διακοπών βασίζεται στην παρακολούθηση τουριστικών διαφημιστικών εκστρατειών.