Πιο συνειδητοποιημένοι για το πως ξοδεύουν τα χρήματά τους είναι πλέον οι διεθνείς ταξιδιώτες τα τελευταία δύο χρόνια.

Αυτό αναφέρουν τα αποτελέσματα έρευνας της ετήσιας παγκόσμιας έρευνας της TRBusiness για την εξέλιξη της αγοράς ειδών πολυτελείας.

Ωστόσο, εξακολουθούν να έχουν την επιθυμία να αγοράζουν προϊόντα πολυτελείας στο ταξιδιωτικό λιανικό εμπόριο, ιδιαίτερα από εκείνα τα εμπορικά σήματα που τους είναι γνωστά.

Η ανάκαμψη των πολυτελών brands

Οι μάρκες πολυτελείας που υπάρχουν στα αεροδρόμια τείνουν να ανακάμπτουν ταχύτερα όσον αφορά τις πωλήσεις μετά την επιστροφή των επιβατών στα ταξίδια μετά την πανδημία.

Η αγορά ειδών πολυτέλειας είναι σίγουρα μια επένδυση, καθώς ορισμένες μάρκες διατηρούν την αξία τους περισσότερο από άλλες. Μάλιστα αυξάνονται σε αξία με την πάροδο του χρόνου.

Η επιρροή των social media στην αγορά των ειδών πολυτελείας

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διευκολύνουν ώστε τα είδη πολυτελείας να εισαχθούν πιο εύκολα στη συνείδηση των καταναλωτών.

Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν ουσιαστικό μέρος της επικοινωνιακής στρατηγικής κάθε επωνυμίας.