Η Qantas και ο κυβερνητικός οργανισμός Destination NSW έχουν υπογράψει μια νέα τριετή συμφωνία μάρκετινγκ που αποσκοπεί στην προσέλκυση περισσότερων τουριστών στην Αυστραλία.
Η κοινή συμφωνία, αξίας περίπου 25 εκατομμυρίων δολαρίων, θα επικεντρωθεί στην προώθηση της Νέας Νότιας Ουαλίας σε ολόκληρη την Αυστραλία και στις κύριες διεθνείς τουριστικές αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Σιγκαπούρης.
Η νέα συμφωνία επικεντρώνεται στις πλατφόρμες ψηφιακών και κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, στις εκστρατείες εμπορικών συνεργατών, στις δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων και στις επισκέψεις σε εμπόριο και μέσα ενημέρωσης.
Το Μάρτιο του 2019, η Νέα Νότια Ουαλία υποδέχτηκε πάνω από 4,3 εκατομμύρια επισκέπτες από το εξωτερικό και 35,6 εκατομμύρια επισκέπτες από ολόκληρη την Αυστραλία, δηλαδή 7% περισσότερους από το προηγούμενο έτος.
Ο Γενικός Διευθυντής της Qandas, Andrew David, δήλωσε ότι η εταιρεία ήταν ο μεγαλύτερος ιδιώτης επενδυτής στον τουριστικό τομέα της Αυστραλίας και ήταν πολύ ευχάριστο να προωθήσει τη Νέα Νότια Ουαλία στον παγκόσμιο χάρτη.
“Ως εθνικός μεταφορέας, γνωρίζουμε τη σημασία του τουρισμού στην Αυστραλία και την αξία αυτού του είδους εταιρικών συνεργασιών στην τουριστική βιομηχανία και την κρατική οικονομία”, δήλωσε ο κ. David.
«Μέσω αυτής της συνεργασίας, συνεχίζουμε τις προσπάθειές μας να ενθαρρύνουμε περισσότερους ανθρώπους από όλο τον κόσμο και την Αυστραλία να βιώσουν όλα όσα έχει να προσφέρει η Νέα Νότια Ουαλία.”
Ο υπουργός Τουρισμού της NSW, Stuart Ayres, δήλωσε:
“Η κυβέρνηση της Νέας Νότιας Ουαλίας εκτιμά τον σημαντικό ρόλο που παίζει ο τουρισμός στην οικονομία του κράτους μας και μια εταιρική σχέση αυτής της κλίμακας θα βοηθήσει πολύ στην επίτευξη του στόχου μας να φτάσουμε τα 55 δισ. “