Στην ανανέωση του τουριστικού της ιστότοπου προχωράει η Ισπανία, καθώς η τουριστική της βιομηχανία της χώρας αρχίζει να “κινείται”.
Το έργο συμπίπτει με την επιστροφή επισκεπτών στην Ισπανία, αποτελώντας μέρος μιας στρατηγικής για τον τουρισμό μετά τον Covid-19.
Νέος σχεδιασμός
Το νέο website διαθέτει δυναμικό και φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον. Επίσης είναι πλήρως προσαρμοσμένο στις τελευταίες τάσεις και στις ανάγκες του διεθνούς ταξιδιώτη.
Ο ιστότοπος – ο οποίος δέχεται περίπου 15 εκατομμύρια επισκέψεις ετησίως – ανανεώθηκε ως μέρος μιας ευρύτερης τουριστικής στρατηγικής, η οποία περιλαμβάνει επίσης μια νέα τουριστική εκστρατεία με τίτλο «πίσω στην Ισπανία».
Ταυτόχρονα είναι εμπλουτισμένος με μια σειρά από βίντεο και ψηφιακές διαφημίσεις που θα προβληθούν σε βασικές τουριστικές αγορές.
Η ανανεωμένη πύλη ενσωματώνει μια φιλοσοφία «πρώτα για κινητά» που παρέχει τη βέλτιστη εμπειρία χρήστη σε κινητές συσκευές με επίκεντρο τη γεωγραφία, τα βασικά θέματα, την πρακτικότητα και τις τρέχουσες τάσεις.
Ο ιστότοπος είναι διαθέσιμος σε εννέα γλώσσες και έχει ενσωματωθεί πλήρως με όλα τα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα.