Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η ανεξάρτητη αγορά διαμονής προβλέπεται να αναπτυχθεί με σταθερό ρυθμό και η ανάπτυξη τους αποδίδεται σε διάφορους διεθνείς και εγχώριους παράγοντες.

Σύμφωνα με ανάλυση της Future Market Insights (FMI), η αγορά σε ανεξάρτητα ξενοδοχεία εκτιμάται στα 206 δις δολάρια το 2022.
Οι προβλέψεις δείχνουν ότι θα φτάσει στα 222 δις δολάρια έως το 2032, με μέση ανάπτυξη 11% CAGR.
Στο ίδιο μήκος κύματος και η μελέτη της Lodging Automation Industry, που υπογραμμίζει ότι θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται.

Τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία μπορούν να στοχεύουν άμεσα σε μεγαλύτερη ροή επισκεπτών με πολύ υψηλό μερίδιο αγοράς από τα ξενοδοχεία franchise, αναφέρει η ανάλυση της FMI.

Το franchise ακίνητο διευθύνει εκατοντάδες ξενοδοχεία. Τα ανεξάρτητα καταλύματα μπορούν απλώς να προσέχουν την τυποποίηση των διαδικασιών για τη βελτίωση της απόδοσης τους. Μπορεί να μην έχουν κεντρικό σύστημα ιεραρχίας.

Στην περίπτωση των ξενοδοχείων αλυσίδας, όλα λειτουργούν με την ίδια μάρκα και πρέπει να διατηρούν την ίδια ποιότητα σε κάθε ξενοδοχείο. Δεν υπάρχουν λοιπόν πολλά περιθώρια καινοτομίας στα ξενοδοχεία της αλυσίδας, αφού όλα διατηρούν την ίδια ποιότητα.

Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχουν αλλαγές που μπορεί να προσφέρει μια αλυσίδα ξενοδοχείων για άτομα που μένουν εκεί τακτικά.

Πιο ευέλικτα τα ανεξάρτητα καταλύματα

Αντίθετα τα ανεξάρτητα καταλύματα είναι πιο ευέλικτα και μπορούν να προσαρμοστούν στα τοπικά περιβάλλοντα.
Έχουν μια μοναδική ταυτότητα που τα κάνει να ξεχωρίζουν από τα ξενοδοχεία της αλυσίδας και την ελευθερία να είναι δημιουργικά και καινοτόμα. Οι ξενοδόχοι πίσω από αυτά τα ακίνητα προσαρμόζονται στις αλλαγές στη συμπεριφορά των ταξιδιωτών και στα κανάλια προώθησης.

Τα ξενοδοχεία franchise βρίσκονται σε διαφορετικές πόλεις και διαφορετικές χώρες και ο έλεγχος τους είναι στο χέρι του κεντρικού συστήματος, επισημαίνει η ανάλυση.
Έχουν έναν γενικό διευθυντή για τη λειτουργία κάθε ξενοδοχείου, ο οποίος δεν έχει πολλά διακαιώματα για αλλαγές πολιτικών στο ξενοδοχείο. Πρέπει να ακολουθούν τις οδηγίες του κεντρικού συστήματος.

Στην περίπτωση των ανεξάρτητων καταλυμάτων η διοίκηση μπορεί να επικεντρωθεί στη βελτίωση της απόδοσης του ξενοδοχείου πιο αποτελεσματικά από ένα franchise.
Ο επικεφαλής του είναι ελεύθερος να υιοθετήσει κάθε είδους καινοτομία στο ξενοδοχείο τους.

Χρήση social media για την ενίσχυση της ταξιδιωτικής αγοράς

Τα ξενοδοχεία χρειάζονται τα social media για να προσελκύσουν νέους επισκέπτες.
Πρέπει να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να παρέχουν περιεχόμενο που αφηγείται μια ιστορία και μπορεί να εμπνεύσει τους επισκέπτες να κάνουν το ξενοδοχείο  προορισμό τους.

Πρέπει να επικοινωνούν ενδιαφέρουσες πληροφορίες, με όμορφα και κατατοπιστικά βίντεο.
Αν έχουν την δυνατότητα μπορούν να προσλάβουν influencers, που θα επηρεάσουν πελάτες μέσω των social media όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter.

Σημαντικό για την αγορά διαμονής των ΗΠΑ το ανεξάρτητο ξενοδοχείο

Στις ΗΠΑ το ανεξάρτητο ξενοδοχείο έχει γίνει πιο σημαντικό για την ξενοδοχειακή και τουριστική βιομηχανία και θα συνεχίσει να αυξάνεται, σύμφωνα με έρευνα της Lodging Automation Industry. Οι ανεξάρτητες συλλογές έχουν γίνει ο αναπτυσσόμενος τομέας.

Υπάρχουν πάνω από 91.000 ξενοδοχεία και μοτέλ στις ΗΠΑ. Οι κύριοι παράγοντες του κλάδου πρέπει να παραμείνουν σε εγρήγορση για τις εξελίξεις που τρέχουν.

Μετά την πανδημία, το μέγεθος της αγοράς της βιομηχανίας ξενοδοχείων και μοτέλ στις ΗΠΑ αυξήθηκε ταχύτερα από την οικονομία συνολικά.

Ποιοι παράγοντες οδηγούν την άνοδο των ανεξάρτητων ξενοδοχείων

  • Είναι σημαντικό για ένα ανεξάρτητο ξενοδοχείο να διασφαλίζει ότι οι επισκέπτες του βρίσκονται σε ένα ζεστό και φιλόξενο περιβάλλον.
  • Η τεχνολογία επιτρέπει στους επισκέπτες να αισθάνονται σαν να βρίσκονται στο σπίτι τους.
  • Να επιτρέπεται στους επισκέπτες να χρησιμοποιούν όλα τα δωμάτια με ελάχιστες χρεώσεις.
  • Οι ξενοδόχοι, να διατηρήσουν την προσωπική πινελιά, και να ξεχωρίσουν από το πλήθος προσφέροντας μία αξέχαστη αλλά προσιτή εμπειρία.

Οι αριθμοί δείχνουν την απογείωση της ανάπτυξης αυτόνομων καταλυμάτων. Παράλληλα, η αυξανόμενη πρόοδος δωρεάν παροχών δείχνει ότι οι ξενοδόχοι στα ανεξάρτητα ακίνητα είναι πιο ευέλικτοι και προσαρμόζονται ευκολότερα στις νέες τάσεις.