Τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των ανερχόμενων Ινδών ταξιδιωτών αποκάλυψε η HelloTravel, μέσα από την ενδελεχή εξέταση των τάσεων των πελατών της που κάνουν χρήση της έξυπνης πλατφόρμας Netcore.

Πιο αναλυτικά, οι Ινδοί ταξιδιώτες αναζητούν σήμερα πληροφορίες για οικογενειακές διακοπές, πολυτελή ταξίδια ή προορισμούς για το μήνα του μέλιτος περισσότερο στο κινητό, παρά στους προσωπικούς τους υπολογιστές.

Σύμφωνα με την HelloTravel, παρόλο που ο αυξανόμενος αριθμός των απαιτητικών ταξιδιωτών στην Ινδία έχει προσανατολιστεί στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης για την έρευνα ταξιδιωτικών πακέτα διακοπών, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο παραμένει το πιο αποτελεσματικό και προτιμώμενο κανάλι για το conversion rate.

Οι πληροφορίες σχετικά με τα δεδομένα των ταξιδιωτών υπογραμμίζουν επίσης ότι οι Ινδοί ταξιδιώτες αναψυχής πραγματοποιούν διακοπές δύο με τρεις φορές το χρόνο αφιερώνοντας πολύ χρόνο στον προγραμματισμό αυτών των ταξιδιών.

Παράλληλα, καταγράφηκε αύξηση 20% στις ετήσιες διακοπές το περασμένο έτος ενώ επίσης έχει σημειωθεί σημαντική αλλαγή στις αποδράσεις του Σαββατοκύριακου. Συγκεκριμένα, το 20% των ταξιδιωτών σήμερα κάνουν διακοπές κάθε δεύτερο μήνα. Ωστόσο, υπήρξε πτώση 8% στο μέσο όρο των διανυκτερεύσεων ανά ταξίδι πέρυσι και αύξηση 20% στις εκδρομές που πραγματοποιεί ένας ταξιδιώτης ανά έτος – γεγονός που δείχνει την τάση για περισσότερες αποδράσεις στο Σαββατοκύριακο.

Τα τελευταία τρία χρόνια, η HelloTravel παρουσίασε αύξηση 100% σε ετήσια βάση στις έρευνες εξερχόμενων ταξιδιωτών. Ο Ινδός ταξιδιώτης αναψυχής ακολουθεί ένα συμβατικό μονοπάτι όταν πρόκειται για προσγείωση σε ξένη γη. Το 90% των εξερχόμενων ταξιδιών από την Ινδία πραγματοποιείται μόνο σε 20 χώρες. Όσον αφορά τις τοποθεσίες, οι έρευνες τριπλασιάστηκαν για χώρες όπως η Ταϊλάνδη, η Σιγκαπούρη, η Σρι Λάνκα και το Μπουτάν, ενώ σημειώθηκε άνοδο στις αναζητήσεις για την Ευρώπη κατά 150%.